لندن؛ میزبان همایش «دین و جهان معاصر»
کد خبر: 3784847
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

لندن؛ میزبان همایش «دین و جهان معاصر»

گروه بین‌الملل ـ مرکز اسلامی انگلیس در لندن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همایشی با موضوع «دین و جهان معاصر» برگزار می‌کند.

لندن؛ میزبان همایش «دین و جهان معاصر»به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرکزاسلامی انگلیس؛ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روز یکشنبه 21 بهمن ماه برابر با دهم فوریه 2019 همایش دین و جهان معاصر در این مرکز برگزار می‌شود.
 
در این همایش موضوعاتی همچون دین و زندگی عمومی (عدالت اجتماعی، کنشگری اجتماعی، امور خیریه)، دین و رهبری (مرجعیت و رهبری دینی)، دین و معنویت؛ دین و فرهنگ (هویت اسلامی، اسلام و دیگر ادیان) و دین و آموزش (آموزش دینی و سکولار، چالش‌ها) بررسی خواهد شد.

مرکز اسلامی انگلیس در سال 1377 هجری شمسی برابر با 1419 هجری قمری و مصادف با 1998 میلادی همزمان با مبعث نبوی و با حضور باشکوه مسئولان و شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی ایرانی و انگیسی و سایر کشورهای اسلامی و همچنین اقشار مختلف مردم رسما به عنوان یک مؤسسه خیریه در لندن آغاز به کار کرد.

این مرکز محلی برای عبادت و برپایی شعائر دینی، منبری برای نشر و تبلیغ معارف اسلامی، جایگاهی برای آموزش و تربیت شیفتگان آموزه‌های اصیل اسلامی، مکانی برای گردهمایی علمی و فرهنگی و نیز پایگاهی برای تجمع خانواده‌ها با هدف تقویت روابط اجتماعی به شمار می‌آید.

انتهای پیام
captcha