برگزاری جلسات هم‌اندیشی متعدد برای ارتقای مسابقات قرآن
کد خبر: 3785520
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
مشاور قرآنی رئیس سازمان اوقاف پیشنهاد داد:

برگزاری جلسات هم‌اندیشی متعدد برای ارتقای مسابقات قرآن

گروه مسابقات ــ عباس سلیمی، مشاور قرآنی رئیس سازمان اوقاف، در جلسه ستاد هماهنگی مسابقات قرآن با اشاره به اینکه حضور پیشکسوتان در چنین جلساتی باید همراه با زمان بیشتری باشد تا از تمامی پیشنهادات بهره‌مند شویم، پیشنهاد داد تا با طراحی سامانه‌ای و افزایش دفعات برپایی هم‌اندیشی از نظرات بیشتری استفاده شود.

تأکید بر برگزاری جلسات هم‌اندیشی در مورد مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا، جلسه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور صبح امروز، نهم بهمن‌ماه، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و اعضای ستاد عالی هماهنگی مسابقات و کمیته‌های مختلف برگزار شد.
در بخشی از این جلسه عباس سلیمی، مشاور قرآنی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، در صحبت‌هایی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآن با این سابقه و دیرینه‌ای که دارد یکی از اوراق زرین و پرافتخار هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: وظیفه همه است که به هر نحوی که می‌توانیم در برگزاری باشکوه این مسابقات بکوشیم.
وی در ادامه به یکی از فرمایشات امام باقر(ع) اشاره کرد و با تأکید بر اینکه قرآن حقیقتی است که هرگز نمی‌میرد، گفت: از سوی دیگر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره انقلاب اسلامی بارها فرموده‌اند که قرآن کریم قانون اساسی انقلاب اسلامی و کتاب انقلاب است. لذا به برکت این ارتباط، انقلاب به زعم مخالفان نابخرد، با عظمت در آغاز دهه پنجم عمر پرافتخار خود این حرکت را در سایه‌سار قرآن ادامه خواهد داد.
سلیمی در ادامه به ارائه پیشنهادی پرداخت و اظهار کرد: حضور استادان و پیشکسوتان قرآنی در چنین جلساتی باید همراه با زمان بیشتری باشد تا از تمامی نظرات و پیشنهادات بهره‌مند شویم. لذا از رئیس محترم سازمان اوقاف و امور خیریه تقاضا داریم در صورت صلاحدید دستور بدهند تا این جلسات در طول سال بیش از یک بار برگزار شود.
مشاور قرآنی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: همچنین سامانه‌ دریافت پیشنهادات به منظور دریافت نظرها و دیدگاه‌های استادان و همه آحاد مردم در این زمینه راه‌اندازی شود. به خاطر وظیفه‌ای که به من محول شده است تحت هر شرایطی در خدمت پیشکسوتان و استادان خواهم بود تا پیشنهادات را دریافت کنم، چراکه معتقدم براساس فرمایش امیرالمؤمنین(ع) از رهگذر تضارب آراء و اندیشه‌هاست که می‌توانیم هر روز گام‌های بزرگی را در راستای توسعه کمی و کیفی مسابقات برداریم.

انتهای پیام

captcha