اعلام برنامه‌های رادیو قرآن در دهه فجر
کد خبر: 3786475
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

اعلام برنامه‌های رادیو قرآن در دهه فجر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر رادیو قرآن ضمن تشریح برنامه‌های رادیو قرآن در دهه فجر، به پخش ۱۰ شاهکار تلاوت برای اولین‌بار از این شبکه رادیویی خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ احمد ابوالقاسمی، مدیر رادیو قرآن با اشاره به برنامه‌های این شبکه رادیویی در ایام دهه فجر و برنامه انقلاب آیه‌ها گفت: این برنامه روزهای شنبه تا جمعه از ساعت ۸:۵۰ تا ۱۰ به روی آنتن می‌رود. همچنین، برنامه بانوی انقلابی روزهای شنبه تا جمعه از ساعت ۱۲:۲۵ به بررسی ویژگی زنان قرآنی می‌پردازد.
وی ادامه داد: قصه‌های انقلاب عنوان دیگر برنامه رادیو قرآن در دهه فجر است که در طول هفته از ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود. «چهل ۵۷» عنوان برنامه‌ای است که با هدف معرفی دستاوردهای قرآنی استان‌ها در حال پخش است. این برنامه روز‌های پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۵:۱۵ تا اذان مغرب به صورت زنده به روی آنتن می‌رود. «رهاورد» نیز عنوان دیگر برنامه رادیو قرآن است که روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۵:15 در حال پخش است.
وی در رابطه با برنامه «انقلاب قرآنی» گفت: این برنامه پنجشنبه‌ها به دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در حوزه قرآن کریم می‌پردازد، در ویژه‌برنامه انقلاب قرآنی با اساتید برجسته قرآنی همراه می‌شویم و آن‌ها خاطرات خود را بیان می‌کنند. این برنامه به فضای قرآنی قبل و بعد از انقلاب می‌پردازد. این برنامه پنجشنبه‌ها ساعت ۲۰ روی آنتن رادیو قرآن می‌رود. همچنین، «پای رحل استاد» عنوان دیگر برنامه رادیو قرآن برای ایام پیروزی انقلاب اسلامی است که سه‌شنبه هر هفته از ساعت 21:10 از رادیو قرآن پخش می‌شود. برنامه صفحه تقویم نیز به روزشمار حوادث مهم در سال‌های ۵۶ و ۵۷ می‌پردازد.
مدیر رادیو قرآن به پخش 10 تلاوت شاهکار که برای اولین‌بار پخش می‌شود، اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha