دومین فصلنامه دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث منتشر شد
کد خبر: 3792642
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

دومین فصلنامه دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث منتشر شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ دومین شماره از فصلنامه علمی اختصاصی دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث از سوی جمعی از محققان حوزه علمیه منتشر شد.

مفهوم‌شناسی حریم خصوصی انسان در قرآن و حدیث بررسی شدبه گزارش ایکنا، دومین شماره از فصلنامه علمی اختصاصی دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث از سوی جمعی از محققان حوزه علمیه منتشر شد.
در این شماره نگاشته‌هایی با عنوان پارک پژوهشی ـ کاربردی علوم دینی و انسانی، مفهوم‌شناسی حریم خصوصی انسان در قرآن و حدیث، رابطه ایمان و عمل در قرآن و روایات، ارزش‌سنجی سند و متن دعای هفت هیکل، گزارش تقیّه در منابع روایی، تفسیری و تاریخی اهل سنّت وجود دارد.
همچنین تجرّی از دیدگاه شیخ انصاری با تطبیق بر آیات و روایات، شعور موجودات در قرآن و روایات، خطّة دراسیّة لمفردات القرآن بين النّظريّة و التّطبيق، دعامحوری متداول در زیارات معصومان علیهم السّلام و کثرت روایت از راوی نشانۀ اعتماد به روایات منقول او از دیگر موضوعات منتشر شده در قالب مقاله در این شماره از این مجله است.
این مجله، نگاشته‌های علمی را در 24 قالب مختلف چاپ می‌کند همچنین امکان انتشار نگاشته‌های عربی، مقالات پیوسته و یادداشت‌های آزاد قرآنی و حدیثی هم در این فصلنامه علمی وجود دارد.
تارنمای مجلّه به آدرس (www.majaleh-a.ir) و رایانامه به آدرس (majaleh.d.a@gmail.com) در دسترس بوده و آماده جذب نگاشته‌های علمی نویسندگان است. 
انتهای پیام
captcha