نصب بیلبورد «حجاب» در آمریکا
کد خبر: 3792837
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

نصب بیلبورد «حجاب» در آمریکا

گروه بین‌الملل – فعالان مسلمان در چند شهر آمریکا از جمله دالاس، هوستون و شیکاگو برای افزایش آگاهی عمومی درباره اسلام و حجاب بیلبوردهایی نصب کرده‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از تگزاس‌پابلیک‌رادیو؛ «رومان صادق» یکی ازداوطلبان مسلمان که در دفتر مرکز اسلامی آمریکای شمالی (ICNA) شعبه دالاس فعالیت می‌کند، می‌گوید: شرایط سیاسی کنونی در آمریکا منجر به ایجاد برداشت‌های نادرست درباره زنان مسلمان شده است.

از همین رو وی امیدوار است که کمپین بیلبوردی که 6 هفته ادامه خواهد داشت مردم را تشویق کند که با شماره ارائه شده تماس بگیرند و درباره حجاب و روسری سؤالات خود را بپرسند.
 
وی می‌افزاید: گاه برای زنان مسلمان بیرون رفتن با پوشش حجاب بسیار دشوار است. ما در موسسات آموزشی، سوپرمارکت‌ها و معابر عمومی با تبعیض زیادی روبرو هستیم.

بیلبوردی که در دالاس نصب شده زنی محجبه را نشان می‌دهد و شعار «احترام، عزت و قدرت» در آن نوشته شده و یک شماره تماس برای  پاسخ به سؤالات در آن آمده است.

خانم صادق می‌گوید: در چند روز گذشته فردی با ما تماس گرفت که از نصب این بیلبورد بسیار ناراحت بود. من 62 دقیقه با وی صحبت کردم و در پایان آن فرد بسیار رضایت داشت که ابهاماتش درباره حجاب از بین رفته است.
انتهای پیام
captcha