بزرگداشت مقام مادر در مسجد «خاتم الانبیاء» مسکو
کد خبر: 3793788
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

بزرگداشت مقام مادر در مسجد «خاتم الانبیاء» مسکو

گروه بین‌الملل ـ به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت صدیقه طاهره(س) و پاسداشت مقام مادر و روز زن، مراسم جشنی با حضور ایرانیان مقیم روسیه در مسجد خاتم‌الانبیاء مسکو برگزار شد.

به گزارش ایکنا از روسیه؛ در این مراسم که شب گذشته، هفتم اسفندماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد، گروه دانش‌آموزی مجتمع آموزشی پیام امام(ره) به مولودی‌خوانی در وصف حضرت فاطمه زهرا(س) پرداختند. 

در ادامه مجید ابوالحسنی، سخنران مراسم، با تبیین آیاتی از قرآن مجید به توصیف زندگی صالحان پرداخت و زندگی و شخصیت عالی‌قدر حضرت زهرا(س) را بهترین الگو برای همه بانوان دانست.

وی گفت: سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) نشان از جایگاه رفیع این بانوی بزرگوار دارد و بزرگی و عظمت حضرت فاطمه زهرا(س) با هیچ مقام دیگری قابل‌ قیاس نیست.

ابوالحسنی تأکید کرد: حضرت فاطمه(س) همواره در حال امتحان و اهل صبر و شکیبایی بودند و این دو نکته مهم برای شناخت حضرت فاطمه(س) است.

وی اظهار کرد: با تکیه بر تعالیم ائمه معصومین و توسل به ارواح طیبه آنها، باید ظرفیتی در خودمان به وجود بیاوریم تا افراد مؤثر و تحول‌آفرینی همچون حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه باشند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha