ششمین مسابقات قرآن طلاب و روحانیون اهل سنت امروز آغاز می‌شود
کد خبر: 3794759
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

ششمین مسابقات قرآن طلاب و روحانیون اهل سنت امروز آغاز می‌شود

گروه مسابقات ــ مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت بعدازظهر امروز 12 اسفندماه در شهر گرگان آغاز می‌شود.

ششمین دوره مسابقات قرآن طلاب و روحانیون اهل سنت آغاز می‌شود

به گزارش ایکنا؛ ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت بعدازظهر امروز، 12 اسفندماه در شهر گرگان با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود و تا روز پانزدهم این ماه ادامه دارد.
بر همین اساس مراسم افتتاحیه این مسابقات با تلاوت «آخوند سعدی» از قاریان ممتاز اهل تسنن آغاز می‌شود و پس از آن نیز حجت‌الاسلام والمسلمین نورعلی دیلم، دبیر اجرایی ششمین دوره مسابقات قرآن طلاب و روحانیون اهل سنت به ارائه گزارش و خیرمقدم به حاضران خواهد پرداخت.
سخنرانی «آخوند ناصرمحمدقزل»، امام جمعه اهل سنت و از علمای شاخص اهل سنت استان گلستان بخش دیگری از مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات است.
در ادامه نیز «مهدی صفی‌یاری»، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی به بیان اهداف و ویژگی‌های این دوره از مسابقات خواهد پرداخت و پس از آن نیز حجت‌الاسلام والمسلمین «علی خیرخواه»، رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان گلستان به بیان سخنانی می‌پردازد.
تجلیل از چهره‌های قرآنی استان گلستان همچون «آخوند ایل امان مشرقی»، رئیس بزرگ‌ترین دارالقرآن استان گلستان و «محمدرضا ولی‌محمدی»، حافظ کل قرآن کریم، دارنده رتبه اول مسابقات قرآن دانش‌آموزی و نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن و نیز نکوداشت مرحوم «آخوند عابدی‌کر»، مترجم قرآن به زبان ترکمنی پایان‌بخش مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات است.
یادآور می‌شود، این مراسم در سالن اجتماعات دانشگاه علمی ـ کاربردی خانه کارگر گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

captcha