اعتراض به آموزش غیر اخلاقی در مدارس بیرمنگام و سوگیری مسئولان
کد خبر: 3796436
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

اعتراض به آموزش غیر اخلاقی در مدارس بیرمنگام و سوگیری مسئولان

گروه بین‌الملل ـ اعتراض والدین دانش‌آموزان به آموزش مسائل غیر اخلاقی در مدارس بیرمنگام در انگلیس سوگیری مسئولان محلی را در پی داشته و کار را به آنجایی رسانده که یکی از اعضای شورای شهر بیرمنگام خواستار مجازات والدین شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی 5pillars؛ «گرت مور» عضو شورای شهر بیرمنگام(بیرمنگهام) خواستار جریمه والدینی شد که فرزندان خود را به خاطر اعتراض به آموزش‌های غیر اخلاقی از رفتن به مدرسه‌ «پارکفیلد» در این شهر منع کردند.
 
گرت مور به شدت به این اقدام والدین مسلمان اعتراض کرد و آن را جرم ناشی از نفرت خواند و از شورای شهر بیرمنگام خواست که واکنش نشان دهد.
 
مور گفت: اقدام این والدین اصلاً پذیرفتنی نیست و برای آموزش کودکان بسیار مخرب است!
 
وی افزود: باید این والدین که کودکان خود را از مدرسه بیرون آورده‌اند و از آنها به عنوان سلاحی در جنگ نفرت و تبعیض خود استفاده می‌کنند، مجازات شوند.
 
شورای شهر در پاسخ به این عضو اعلام کرد که اختیاراتش در این زمینه محدود است اما مقامات محلی در حال همکاری با بازرس مدارس برای بررسی این موضوع هستند.
 
هفته گذشته صدها تن از والدین مسلمان در شهر بیرمنگام، در اعتراض به آموزش درس‌های مربوط به همجنس‌بازی به فرزندانشان در مدرسه، 600 کودک را از مدرسه اجتماعی پارکفیلد، بیرون آورده و مانع رفتن آنان به این مرکز آموزشی شدند.
 
انتهای پیام
captcha