برگزیدگان مسابقات قرآن دانشجویی عراق تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 3800973
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

برگزیدگان مسابقات قرآن دانشجویی عراق تجلیل شدند + عکس

گروه بین‌الملل ـ برگزیدگان سومین دوره مسابقات تیمی(گروهی) قرآن ویژه دانشجویان دانشگاه‌های عراق در شهر کربلا تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی dar-alquran.org؛ شیخ خیرالدین الهادی، مسئول مرکز آموزش آکادمیک آستان حسینی در این باره گفت: این مسابقات در دو مرحله و با مشارکت۱۰ تیم(گروه) از دانشگاه‌های بابل، بغداد، کربلا، بصره، واسط، مثنی، وارث الانبیاء و دانشگاه فن‌آوری برگزار شد .
 
وی افزود: در پایان این دوره از مسابقات، تیم دانشگاه‌های بصره و بغداد رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند که جوایز و هدایایی به آن‌ها اهدا شد.

شیخ خیرالدین الهادی تصریح کرد: این رقابت‌ها در سه محور حفظ، تلاوت و تفسیر و با نظارت کمیته داوری متخصص از همه استان‌های عراق برگزار شد و شرکت‌کنندگان به صورت گروهی به رقابت پرداختند.
 
سومین دوره مسابقات تیمی(گروهی) قرآن ویژه دانشجویان دانشگاه‌های عراق  به همت مرکز آموزش آکادمیک وابسته به دارالقرآن آستان حسینی و با همکاری دانشگاه «وارث الأنبیاء» برگزار شد و هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ قرآنی در محافل آکادمیک و شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای ممتاز قرآنی بود.

یادآوری می‌شود، این مسابقات 12 تا 16 فروردین‌ماه سال جاری و در چارچوب طرح قرآنی دارالقرآن آستان حسینی در دانشگاه‌های عراق برگزار شد.
 
انتهای پیام
captcha