اسامی راه‌یافتگان به فینال مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان/ نمایندگان ایران فینالیست شدند
کد خبر: 3802753
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

اسامی راه‌یافتگان به فینال مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان/ نمایندگان ایران فینالیست شدند

گروه مسابقات ــ پس از پایان مرحله نیمه‌نهایی سومین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان، راه‌یافتگان به مرحله فینال در هر دو بخش دانش‌آموزی و بزرگسال معرفی شدند.  

اسامی راه‌یافتگان به فینال مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان/ راهیابی هر دو نماینده ایرانبه گزارش ایکنا؛ پس از اتمام مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌ها در سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان، اسامی راه‌یافتگان به مرحله فینال مشخص شد.

بنابر این گزارش، در بخش دانش‌آموزی این مسابقات، «زینب امین‌پور» از جمهوری اسلامی ایران، «فیضاء نرگس» از ترکیه، «ریم اشبول» از اردن، «آلاء زیتونی» از الجزایر و «صفیه علی عبدالله» از تانزانیا پنج نفری هستند که عصر پنجشنبه، 22 فروردین‌ماه برای کسب رتبه‌های برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

علاوه بر این، «مریم شفیعی» از جمهوری اسلامی ایران، «فاطمه یونس» از لبنان، «ام حبیبه رحیم» از اندونزی، «سمانه موسوی» از افغانستان، «مریم علی خلف» از عراق و «حلیمه مروا» از الجزایر شش راه‌یافته فینال سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم هستند که برای کسب رتبه‌های برتر در روز جمعه، 23 فروردین‌ماه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گفتنی است، سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان از 20 تا 23 فروردین‌ماه با حضور نمایندگانی از 26 کشور جهان در هتل هما در حال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha