آغاز دومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن/ رقابت نماینده جهوری اسلامی در رشته حفظ کل بخش دانش‌آموزی
کد خبر: 3802881
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

آغاز دومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن/ رقابت نماینده جهوری اسلامی در رشته حفظ کل بخش دانش‌آموزی

گروه مسابقات ــ دومین روز از سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جهوری اسلامی ایران دقایقی قبل در مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ دومین روز از سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جهوری اسلامی ایران دقایقی قبل در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز شد.
در ابتدای برنامه‌های امروز این مسابقات حسین‌ پورکویر، قاری افتخاری قرآن کریم، به تلاوت پرداخت و در ادامه نیز برنامه‌های مسابقات روز دوم، که شامل تلاوت قاریان و حافظان قرآن کریم از کشورهای مختلف است، آغاز شد.

براساس این گزارش، السید حمدی السید ابراهیم از مصر و سید نور الحق از هند در رشته حفظ کل و در بخش روشندلان محمد رفقی حواری از اندونزی و علی حمید السید عطیه از عراق در رشته قرائت و علی فیضی نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ کل در بخش دانش آموزی با رقبای خود به رقابت می‌پردازند.

همچنین، در بخش بزرگسالان احمد بدرالدین حمامی از سوریه در رشته حفظ و محمدرضا سلمان از عراق در رشته قرائت برای کسب رتبه‌های برتر با رقبای خود رقابت می‌کنند. 

یادآور می‌شود، سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جهوری اسلامی ایران از 21 تا 25 فروردین ماه در محل صلای امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است.
انتهای پیام

captcha