11 مجروح در حمله صهیونیست‎ها به مقبره حضرت یوسف
کد خبر: 3806088
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

11 مجروح در حمله صهیونیست‎ها به مقبره حضرت یوسف

گروه بین‌الملل ـ 11 جوان فلسطینی در درگیری بامداد امروز‎ با شهرک‌نشینان صهیونیست، که به مقبره حضرت یوسف(ع) در شهر نابلس حمله کردند، مجروح شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری معا؛ صدها شهرک‌نشین صهیونیست بامداد امروز (چهارم اردیبهشت‌‌ماه) به مقبره حضرت یوسف(ع) واقع در نزدیکی اردوگاه «بلاطة» در شرق شهر نابلس در کرانه باختری حمله کردند که بر اثر درگیری میان جوانان فلسطینی و شهرک‌نشینان صهیونیست، 11 نفر از فلسطینیان زخمی شدند.
 
منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند: این 11 جوان فلسطینی بر اثر گازهای اشک‌آور و شلیک گلوله‌های پلاستیکی از سوی نظامیان اسرائیلی زخمی شدند که 5 نفر از آن‌ها هدف گلوله‌های پلاستیکی قرار گرفتند و یکی از آن‌ها از ناحیه سر آسیب دید.
 
یادآوری می‌شود ده‌ها اتوبوس‌ حامل شهرک‌نشینان صهیونیست بامداد امروز به مناسبت عید پاک با حمایت شدید نیروهای نظامی اسرائیلی وارد مقبره حضرت یوسف(ع) در شهر نابلس شدند و مناسک و آیین‌های خود را به جا آورند.

آرامگاه حضرت یوسف(ع) در شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن قرار داد و شهرک‌نشینان صهیونیست هر از چند گاهی با حمایت نظامیان این رژیم و به بهانه انجام مناسک و آیین‌های یهودی به این مکان مقدس حمله می‌کنند.
انتهای پیام
captcha