10 اردیبهشت؛ پایان ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن + لینک ثبت‌نام
کد خبر: 3806117
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
حجت‌الاسلام مقنی خبر داد:

10 اردیبهشت؛ پایان ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن + لینک ثبت‌نام

گروه مسابقات ــ رئیس بنیاد مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به پایان زمان ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا روز 10 اردیبهشت‌ماه، گفت: با توجه به تخصصی بودن این مسابقات، انتظار افزایش چشمگیر مخاطبان را در قیاس با دوره قبل نداریم.

10 اردیبهشت؛ پایان ثبت نام مسابقات سراسری قرآن + لینک ثبت‌نامحجت‌الاسلام والمسلمین علی مقنی، رئیس بنیاد مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، در مورد چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن، که هنوز در مرحله ثبت‌نام است، گفت: در پیش‌بینی اولیه زمان ثبت‌نام برای حضور در این دوره از مسابقات تا روز 20 فروردین‌ماه در نظر گرفته شده بود. با توجه به درخواست برخی استان‌ها برای تمدید زمان ثبت‌نام و نیز استفاده از بازه زمانی برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن به منظور جذب مخاطبان بیشتر، تصمیم گرفته شد که زمان ثبت‌نام تمدید شود. بر همین اساس، در همان ایام طی اطلاعیه‌ای زمان ثبت‌نام مسابقات تا روز 10 اردیبهشت‌ماه اعلام شد.
مقنی با تأکید بر اینکه این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و روز 10 اردیبهشت‌ماه زمان قطعی پایان ثبت‌نام است، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و برگزاری مراحل شهرستانی و استانی، زمانی برای تمدید دوباره این زمان وجود ندارد.
همچنین، رئیس بنیاد مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در مورد زمان‌بندی مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات تصریح کرد: براساس زمان‌بندی مرحله شهرستانی بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری مسابقات بخش معارفی همزمان با آزمون سراسری حفظ قرآن کریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و در ادامه در مورد میزان استقبال از دوره چهل و دوم مسابقات گفت: با توجه به اینکه مسابقات سراسری قرآن تخصصی‌ است و  به صورت حرفه‌ای به قرآن پرداخته می‌شود، بیشتر در جذب افرادی که به صورت تخصصی تلاوت و حفظ قرآن را پیگیری می‌کنند موفق است و بر همین اساس نمی‌توان انتظار داشت که در هر دوره از مسابقات، در مقایسه با دوره قبل، شاهد افزایش محسوس و چشمگیر حاضران در مسابقات بود.

برای ثبت نام اینجا کلیک شود.

انتهای پیام 

captcha