آغاز به کار قطعی نمایشگاه قرآن از 21 اردیبهشت‌/ 2 روز تا پایان ثبت‌نام بخش فروش
کد خبر: 3807034
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
پاسخ قائم‌مقام نمایشگاه قرآن به برخی شایعات/

آغاز به کار قطعی نمایشگاه قرآن از 21 اردیبهشت‌/ 2 روز تا پایان ثبت‌نام بخش فروش

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ قائم‌مقام بیست و هفتمین دوره نمایشگاه قرآن با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن روز ششم ماه مبارک رمضان آغاز به کار می‌کند، از شکل‌گیری تلاش‌ها برای استفاده از برخی غرفه‌ها و دکورهای نمایشگاه کتاب خبر داد.

آغاز به کار قطعی نمایشگاه قرآن در روز 21 اردیبهشت‌ / استفاده از ظرفیت نمایگشاه کتاب

به گزارش خبرنگار ایکنا، طی روزهای اخیر خبرهایی غیررسمی در برخی محافل حاکی از آغاز به کار بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از روز 18 اردیبهشت‌ماه انتشار یافت و برای دریافت اطلاع بیشتر با یکی از مسئولان نمایشگاه قرآن گفت‌وگو شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید حسینی، قائم‌مقام بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن کریم، با اشاره به اینکه زمان‌بندی آغاز و پایان نمایشگاه قرآن براساس همان زمان‌بندی گذشته است، گفت: این دوره از نمایشگاه از روز ششم ماه مبارک رمضان آغاز و تا بیستم این ماه ادامه خواهد داشت.
وی همچنین در مورد فاصله زمانی بسیار کم نمایشگاه کتاب با نمایشگاه قرآن، افزود: این زمان بسیار فشرده است. سال قبل نیز همین فاصله وجود داشت و بر همین اساس تلاش خواهیم کرد تا از تجربه سال گذشته استفاده کنیم. لذا مقدمات را زودتر فراهم‌ کرده و هماهنگی‌‌های لازم با مسئولان نمایشگاه کتاب نیز انجام شده است تا امور مربوط به جمع‌آوری نمایشگاه در اسرع وقت و با سرعت انجام گیرد. امیدواریم در این باره با مشکلی مواجه نشویم.
حسینی در پاسخ به این سؤال که از ظرفیت غرفه‌های نمایشگاه کتاب در نمایشگاه قرآن نیز استفاده خواهد شد؟ تصریح کرد: تلاش می‌کنیم از دکورها و برخی غرفه‌بندی‌هایی که امکان استفاده از آن در طرح نمایشگاه قرآن وجود داشته باشد استفاده کنیم تا هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود و هم نقل و انتقال و جابجایی کمتری را شاهد باشیم.
قائم‌مقام بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن درباره اینکه امکان استفاده از چند درصد غرفه‌ها و دکورهای نمایشگاه کتاب در نمایشگاه قرآن وجود دارد، گفت: در این باره هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌‌ایم و در حال بررسی هستیم.
وی به راه‌اندازی باشگاه همراهان نمایشگاه قرآن اشاره و اظهار کرد: این باشگاه ظرفیت خوبی برای همراهی عموم مردم با نمایشگاه قرآن است. در حال حاضر نیز مسابقات گوناگونی در آن فعال است و افراد برای به دست آوردن بن‌های بیشتر از نمایشگاه رقابت می‌کنند.
همچنین حسینی به ادامه ثبت‌نام برای دریافت غرفه در بخش فروش اشاره و بیان کرد: این زمان تا روز 10 اردیبهشت‌ماه برای بخش‌های مکتوب، محصولات هنری، محصولات دیجیتال و عفاف و حجاب ادامه دارد.
قائم‌مقام نمایشگاه قرآن همچنین در مورد بخش بین‌الملل نیز اذعان کرد: امیدواریم امسال شاهد حضور تعداد بیشتری از کشورها باشیم. مدیریت این بخش مذاکرات فشرده‌ای را با سفرای برخی کشورهای اسلامی برقرار کرده و نماینده ویژه کشورهای اسلامی را هم در نمایشگاه خواهیم داشت. لذا امید است در این بخش شاهد رونق و کیفیت بیشتری باشیم.

انتهای پیام 

captcha