برگزاری پنجمین محفل سالانه قرآنی آستان حسینی(ع)
کد خبر: 3807458
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰

برگزاری پنجمین محفل سالانه قرآنی آستان حسینی(ع)

گروه بین‌الملل – دارالقرآن کریم وابسته به آستان امام حسین(ع)، پنجمین محفل سالانه قرآنی ویژه نیروهای امنیتی، حشد الشعبی را با حضور برجسته نیروهای وزارت دفاع و وزارت داخلی و نیروهای حشد الشعبی برگزار کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری آستان حسینی(ع)، صفاء السیلاوی مسئول مرکز رسانه قرآنی گفت: دارالقرآن آستان مقدس حسینی (ع)، پنجمین محفل سالانه قرآنی خود را با مشارکت عظیم وزارت دفاع، وزارت داخلی و حشد الشعبی را در صحن مقدس حسینی برگزار کرد.
 
وی با اعلام اینکه این محفل قرآنی با مشارکت تعدادی از نیروهای ارتش و پلیس علاوه بر گروه‌های حشد الشعبی و با حضور سران برجسته امنیتی، برگزار می‌گردد، افزود: این محفل یکی از فعالیت‌های قرآنی مهم دارالقرآن است که بطور مستمر و برای پنجمین سال متوالی، همزمان با آغاز فتوای مبارک دفاع، برگزار گردیده است.

سعد معن، سخنگوی رسمی وزارت داخلی و عملیات بغداد نیز افزود: وجود نیروهای امنیتی و حشد الشعبی در این محفل و زیر گنبد مبارک سید الشهداء (ع) به عنوان یک مکان ایمانی و مقدس و در سالروز فتوای مبارک دفاع، حامل پیام‌های متعددی است که بارزترین آن، پیام پیروزی بر داعش و گسترش امنیت است.
برگزاری پنجمین محفل سالانه قرآنی آستان مقدس حسینی (ع)برگزاری پنجمین محفل سالانه قرآنی آستان مقدس حسینی (ع)برگزاری پنجمین محفل سالانه قرآنی آستان مقدس حسینی (ع)برگزاری پنجمین محفل سالانه قرآنی آستان مقدس حسینی (ع)
انتهای پیام
 
captcha