توصیه ترامپ به مردم غزه
کد خبر: 3809133
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

توصیه ترامپ به مردم غزه

گروه بین‌الملل – «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا با حمایت قاطع از حملات اسرائیل به غزه و کشتار فلسطینی‌ها، به مردم غزه توصیه کرد به خشونت پایان دهند.

به گزارش ایکنا به نقل از حساب توئیتری ترامپ؛ وی در توئیتی خطاب به مردم غزه نوشت: حملات تروریستی علیه اسرائیل چیزی جز بدبختی بیشتر برای شما به بار نخواهد آورد؛ به خشونت پایان دهید و برای صلح کار کنید. این چیزی است که می‌تواند اتفاق بیفتد.

وی پیش از این نیز در توئیت دیگری با تروریست خواندن گروه‌های حماس و جهاد اسلامی حمایت صد درصدی آمریکا از رژیم صهیونیستی و حملات آن به مردم غزه را اعلام کرده بود.

در پی حملات هوایی اسرائیل به غزه از روز شنبه، 25 فلسطینی از جمله دو زن باردار و دو نوزاد کشته و 100 نفر دیگر مجروح شدند.

درگیری‌های اخیر در غزه در پی کشته شدن 4 فلسطینی در حملات روز جمعه این رژیم به یکی از پایگاه‌های حماس و حمله به تظاهرکنندگان فلسطینی معترض به یک دهه اشغالگری این رژیم در نوار غزه آغاز شد.

در پی این اقدام اسرائیل، نیروهای مقاومت فلسطین، 600 راکت به سوی سرزمین‌‌های اشغالی شلیک کردند که بنابر اعلام مقامات این رژیم، بر اثر آن 4 اسرائیلی کشته شدند.
 
 
انتهای پیام
captcha