نمایش قرآن‌های حاشیه‌نگاری‌شده در غرفه مالزی
کد خبر: 3811691
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷

نمایش قرآن‌های حاشیه‌نگاری‌شده در غرفه مالزی

گروه بین‌الملل - مؤسسه قرآنی «یایاسان رستو» مالزی با ارائه قرآن‌های حاشیه‌نگاری‌شده، نمونه‌ای از هنر خطاطی و نقاشی را در نمایشگاه بین‌المللی قرآن به نمایش گذاشت.

نمایش مصحف‌های حاشیه نگاری شده در غرفه مالزی

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه قرآنی «یایاسان رستو» نسخه‌هایی از قرآن کریم را، که با هنر خطاطی و نقاشی حاشیه‌نگاری شده‌اند، در نمایشگاه بین‌المللی قرآن به معرض نمایش گذاشته است؛ این مؤسسه تاکنون مصحف‌هایی را به زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، فرانسوی، هندی، مالایو، اردو و مالزیایی حاشیه‌نگاری کرده است.

محمد شفیع زال، مدیر مؤسسه «یایاسان رستو»، در این زمینه بیان کرد: استقبال کشورهای مختلف از این نسخه‌های قرآنی چشمگیر بوده و در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: هدف مؤسسه رستو آن است که با استفاده از هنر حاشیه‌نگاری، قرآن و اسلام را به سایر کشورها و ملیت‌های مختلف معرفی و آنها را با آموزه‌های قرآن بیشتر آشنا کند.

زال درباره برگزاری بیست‌و‌هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن در تهران اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای مؤسسه رستو در زمینه هنر اسلامی و قرآنی است؛ همچنین برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باعث اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود.

نمایش قرآن‌های حاشیه‌نگاری شده در غرفه مالزی

نمایش قرآن‌های حاشیه‌نگاری شده در غرفه مالزی

نمایش قرآن‌های حاشیه‌نگاری شده در غرفه مالزی

انتهای پیام

 

captcha