مراسم احیای شب قدر در بلاروس 
کد خبر: 3815077
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵

مراسم احیای شب قدر در بلاروس 

گروه بین‌الملل ـ مراسم احیای شب قدر ۲۱ ماه رمضان و عزاداری شهادت امام علی(ع) در بیت‌الزهراء (س) شهر «مینسک»، پایتخت بلاروس برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ مراسم احیای شب قدر ۲۱ ماه مبارک رمضان و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) همزمان با سراسر ایران در بیت الزهراء (سلام الله علیها) شهر مینسک با حضور ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران و با همکاری انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی مقیم مینسک برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با حضور ایرانیان مقیم، دانشجویان، شیعیان و خانواده های کارگزاران جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء شرکت‌کنندگان کنار سفره امیرالمومنین(علیه السلام) افطار کردند. سپس برنامه‌ها با قرائت دعای جوشن كبير و عزاداری به مناسبت شهادت مولی الموحدین علی علیه السلام توسط مادحین اهل بیت علیهم السلام ادامه یافت. 
مراسم احیای شب قدر در بلاروس 
مراسم پرفیض قرآن سرگرفتن و نیایش و دعای مخلصانه برای سلامتی و بهروزی عموم مؤمنین و آبادانی هرچه بیشتر و بهتر کشورمان و سرفرازی اسلام و مسلمین پایان بخش مراسم این شب قدر عزیز بود.
 
احیای شب قدر ۱۹ ماه رمضان در بلاروس 

همچنین، مراسم احیای شب قدر ۱۹ ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر ایران در بیت الزهراء (سلام الله علیها) شهر مینسک و با حضور مؤمنین روزه دار به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران و با همکاری انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی مقیم مینسک و خانه دوستی ایرانیان برگزار شد.
مراسم احیای شب قدر در بلاروس 
در این مراسم روحانی که ایرانیان مقیم، دانشجویان، شیعیان و محبین اهل بیت علیهم السلام از سایر کشورها و خانواده‌های کارگزاران جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و افطار بر سر سفره امیرالمومنین علیه السلام ادامه برنامه‌ها با قرائت دعاي جوشن كبير و عزاداری به مناسبت ضربت خوردن مولی الموحدین امام علی(علیه السلام) و مراسم پر فيض قرآن سر گرفتن و دعا و نیایش مخصوص این شب قدر دنبال شد.
مراسم احیای شب قدر در بلاروس 
captcha