افتتاح مؤسسه آموزش تخصصی قرآن در تیپ 116 قزوین
کد خبر: 3818077
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

افتتاح مؤسسه آموزش تخصصی قرآن در تیپ 116 قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مؤسسه آموزش تخصصی قرآن به منظور ترویج آموزه‌های کلام وحی در تیپ 116 قزوین افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا؛ در راستای آموزش، حفظ و ترویج قرآن بین فرزندان و همسران کارکنان، مؤسسه آموزشی تخصصی قرآن نزاجا شعبه شهید لشکری با حضور حجت‌الاسلام عبدالحسینی، معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی ـ سیاسی نزاجا، فرماندهان و خانواده‌ها در کوی سازمانی تیپ 116 شهید صفوی قزوین افتتاح شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام عبدالحسینی، معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به آیات ابتدایی سوره مبارکه بقره، گفت: قرآن برای هدایت متقین نازل شده است و ایمان و تقوا یکی از عواملی است که موجب می‌شود تا انسان، اهل قرآن باشد.
افتتاح مؤسسه آموزش تخصصی قرآن در تیپ 116 قزوینوی با اشاره به اینکه ایمان و تقوا انسان را تبدیل به اهل قرآن می‌کند، تصریح کرد: اهل ایمان و تقوا، قرآن را درک می‌کنند، قرآن را می‌فهمند، قرآن را ترویج و تبلیغ می‌کنند و به عبارتی اهل ایمان و تقوا، حامل، حافظ، عامل و اهل قرآن هستند.
عبدالحسینی تأسیس مؤسسه‌های قرآنی را یک کار ارزشمند دانست و افزود: در عصر حاضر که دشمن وارد خانه‌های ما شده است، همه موظفیم کار جهادی انجام دهیم تا خانواده‌هایمان را بیشتر با آیات نورانی قرآن آشنا کنیم تا آنها سبک زندگیشان را از قرآن بیاموزند نه از دشمن و از طریق فضای مجازی.
معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی زمینی بیان کرد: اگر ما کوتاهی کنیم دشمن کار خودش را انجام خواهد داد و در قیامت باید پاسخگوی فرزندانمان باشیم.
انتهای پیام

captcha