جلد نخست مجموعه «تحریر نهج‌البلاغه» علامه جوادی آملی منتشر می‌شود
کد خبر: 3818479
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
به زودی؛

جلد نخست مجموعه «تحریر نهج‌البلاغه» علامه جوادی آملی منتشر می‌شود

گروه اندیشه ـ جلد نخست از مجموعه «سَلُونِی قَبْلَ أَن ْتَفْقِدُونِی؛ شرح و تحریر نهج‌البلاغه» آیت‌الله العظمی جوادی آملی آماده چاپ است و به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ پس از سال‌ها انتظار جامعه حوزوی و دانشگاهی در خصوص تدوین و انتشار شرح نهج‌البلاغه آیت‌الله العظمی جوادی آملی، به زودی کتاب ارزشمند «سَلُونِی قَبْلَ أَن ْتَفْقِدُونِی، تحریر نهج‌البلاغه» به قلم حکیم متأله آیت‌الله العظمی جوادی آملی به جامعه علمی و نخبگانی کشور عرضه خواهد شد.

تحریر نهج‌البلاغه آیت‌الله العظمی جوادی آملی (حفظه الله) با عنوان «سلونی قبل ان تفقدونی»، شرح و تبیین فقرات خطبه‌ها، نامه‌ها و حکمت‌های نهج‌البلاغه است که معظم له این سلسله مباحث را از سال ۱۳۷۱ در خطبه‌های نماز جمعه شهر مقدّس قم آغاز کردند و اکنون نیز پس از قریب به سه دهه همچنان در روز‌های پنجشنبه در کلاس درس اخلاق ادامه دارد.

این شرح ترتیبی نهج‌البلاغه از همان ابتدا مورد توجه جامعه علمی و نخبگانی و همچنین بخش‌های فرهیخته عمومی قرار گرفت و اکنون پیش‌بینی می‌شود که این اثر گران‌سنگ حدود ۱۵ مجلد باشد.

یادآور می‌شود جلد نخست این مجموعه فاخر دربردارنده شرح و تحریر خطبه‌های ۱ تا ۱۷ نهج‌البلاغه با حضور آیت‌الله العظمی جوادی آملی است که به زودی وارد بازار نشر خواهد شد.

انتهای پیام

captcha