مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن آغاز شد
کد خبر: 3818646
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
از صبح امروز در استان تهران؛

مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن آغاز شد

گروه مسابقات ــ مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان تهران از صبح امروز با برگزاری رقابت‌ در شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان آغاز شده است.

آغاز مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا؛ مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در مرحله شهرستانی و در شهرستان‌های استان تهران از صبح امروز آغاز شده و تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت.
بر همین اساس، این دوره از مسابقات با برگزاری رقابت‌ها در شهرستان بهارستان و رباط کریم در روز 21 خردادماه آغاز شده است. در ادامه نیز در روز 22 خردادماه شاهد برگزاری مسابقات در شمال غرب تهران خواهیم بود.
روز 23 خردادماه نیز مسابقات ناحیه سه که شامل مناطق شرق و جنوب تهران می‌شود، برگزار خواهد شد. همچنین در روز 24 خردادماه نیز مسابقات در شهرستان‌های دماوند، فیروزکوه و پردیس برگزار می‌شود.
شهرستان اسلامشهر نیز روز 25 خردادماه مسابقات خود در این مرحله را برگزار می‌کند و در ادامه در روز 26 همین ماه نیز شهرستان‌های ورامین، پاکدشت و پیشوا مسابقات خود را برگزار می‌کنند.
مناطق شمیران و لواسان نیز در روز 27 این ماه مسابقات خود را برگزار می‌کنند و در روز 28 خردادماه نیز مسابقات شهرری برگزار می‌شود. مناطق شمال شرق و جنوب شرق تهران نیز در روز 29 خردادماه مسابقات خود را برگزار می‌کنند، روز 30 خرداد شهریار، ملارد، و شهر قدس و 31 خرداد نیز مناطق غرب و جنوب غرب تهران مسابقات خود را برگزار می‌کنند.
بر اساس این گزارش، مرحله استانی این مسابقات نیز اواخرتیرماه برگزار می‌شود که هنوز میزبان این مرحله مشخص نشده است.
این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ‌قرائت ترتیل، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث قرآن، تفسیر قرآن کریم و ... برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha