مرحله نهایی بیست‌وچهارمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
کد خبر: 3823109
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
16 تا 18 مهر؛

مرحله نهایی بیست‌وچهارمین مسابقات قرآن دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

گروه مسابقات ــ بخش شفاهی مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی از 16 تا 18 مهرماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود.

علی عزتی، رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ از برگزاری بخش شفاهی مرحله نهایی(سراسری) بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: طی جلسه‌ای که هفته گذشته برگزار شد، مقرر شد تا این بخش از مسابقات از 16 تا 18 مهرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار ‌شود.
عزتی ادامه داد: این مرحله از مسابقات با حضور نزدیک به پانصد نفر از متسابقان شامل دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد که 320 نفر از ایشان جزء دانشجویان و مابقی نیز از اساتید و کارکنان هستند.
رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: مسابقات بخش دانشجویان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، مسابقات بخش اساتید در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 5 جزء، 15 جزء و کل قرآن و مسابقات بخش کارکنان دانشگاه نیز در رشته‌های ترتیل، تحقیق، حفظ جزء آخر، حفظ 5 جزء و 10 جزء اول قرآن برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha