کمک 8 هزار پوندی مسلمانان به مراکز پزشکی انگلیس
کد خبر: 3823262
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

کمک 8 هزار پوندی مسلمانان به مراکز پزشکی انگلیس

گروه بین‌الملل – نمازگزاران و هیات مدیره «مسجد نور» در شهر پرستون انگلیس 8 هزار پوند به دو مرکز پزشکی این شهر کمک کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی لنکشایر‌پست؛ اعضای مسجد نور در شهر پرستون انگلیس 6800 پوند به بخش کالبدشکافی بیمارستان رویال پرستون کمک کردند و قصد دارند 2 هزار پوند دیگر برای تجهیز اتاق تاریک (اتاق حسی) یک مرکز درمانی دیگر کمک کنند.

«عارف پتل» مدیر این مسجد می‌گوید: این مبلغ، از کمک‌های خیریه اعضای مسجد و خانواده‌های آنان تهیه شده و تنها نشانه کوچکی از قدردانی ما از خدمات حرفه‌ای بنیاد آموزشی بیمارستان‌های منطقه لنکشایر است.
 
وی افزود: جامعه مسلمان این منطقه از خدمات خالصانه‌ای که این مرکز طی سال‌ها در شرایط استرس‌زا و حساس برای خانواده‌ها انجام داده تشکر می‌کند.

کارکنان و داوطلبان در مرکز «کریتاس کر» نیز از کمک مسجد به تجهیز اتاق تاریک این مرکز که بزرگسالان دارای معلولیت‌های جسمی و ذهنی از آن استفاده می‌کنند سپاسگزارند.

«مارتین لیتون» مدیر مرکز خدمات معلولین می‌گوید: این یک تجربه بسیار تاثیرگذار بود که این چک را از امام و اعضای مسجد که سالهاست همسایه ما هستند دریافت کردیم. ما از مهربانی آنها بسیار سپاسگزاریم که ما را قادر می‌سازد به مردم نیازمند کمک کنیم.
 
انتهای پیام
captcha