برپایی مسابقات قرآن ویژه بزرگسالان در داغستان + عکس
کد خبر: 3831919
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

برپایی مسابقات قرآن ویژه بزرگسالان در داغستان + عکس

گروه‌ بین‌الملل ـ مسابقات قرآن ویژه گروه سنی بزرگسالان، با مشارکت 21 نفر در مدرسه «امام نووی» منطقه «قویدین» جمهوری داغستان برگزار شد.

به‌ گزارش ایکنا به‌ نقل از پایگاه خبری «ioqas.org»؛ این رقابت‌ها به همت هیئت جهانی قرآن و سنت وابسته به اتحادیه جهان اسلام و با همکاری اداره امور دینی مسلمانان داغستان برگزار شد.
 
«شیخ خالد عبدالکافی»، معاون دبیرکل امور علمی و آموزشی انجمن جهانی قرآن و سنت، درباره این مسابقات گفت: در این رقابت‌ها که برای گروه سنی بزرگسالان برگزار شد، ما شاهد رقابت بسیار خوبی میان شرکت‌کنندگان بودیم؛ به طوری که کمیته داوری مجبور شد مرحله نهایی را نیز برای این مسابقات در نظر بگیرد.
 
وی افزود: این مسابقات شاهد حضور گسترده مسئولان و شهروندان بود و بزرگسالانی که از جهت زیبایی ادا و جذابیت تلاوت، رضایت کمیته داوری را کسب کرده‌ بودند، مورد تشویق قرار گرفتند.
 
در پایان این مسابقات، آیین تجلیل از نفرات برتر با حضور «ابراهیم صابراف»، ناظر هیئت جهانی قرآن و سنت در روسیه، «شهاب الدین حسین‌اف»، مسئول روابط خارجی اداره دینی مسلمانان داغستان، شیخ «الیاس املتوف»، نماینده مفتی  و «ابراهیم الزباجی»، فرستاده هیئت جهانی کتاب و سنت این جمهوری برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم، ضمن تلاوت آیاتی از قرآن کریم، سخنرانان مراسم با قدردانی از برگزارکنندگان این مسابقات، درباره فضیلت حفظ قرآن و رقابت در این زمینه و همچنین عمل به آموزه‌های قرآن کریم سخنرانی کردند و در پایان مراسم نیز جوایز و هدایایی به برندگان اهدا شد.
 
مسابقات قرآن ویژه بزرگسالان در داغستان + تصاویر
 
مسابقات قرآن ویژه بزرگسالان در داغستان + تصاویر
 
مسابقات قرآن ویژه بزرگسالان در داغستان + تصاویر

انتهای پیام
captcha