سیزدهمین جلسه هیئت‌مدیره اتحادیه قرآنی لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 3831991
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

سیزدهمین جلسه هیئت‌مدیره اتحادیه قرآنی لرستان برگزار شد + عکس

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ سیزدهمین جلسه هیئت‌مدیره اتحادیه قرآنی لرستان به میزبانی مؤسسه ساجدین شهرستان دورود برگزار شد.

سیزدهمین جلسه هیئت‌مدیره اتحادیه قرآنی لرستان برگزار شد + عکسبه گزارش ایکنا؛ بازدید از مؤسسه ساجدین، جلسه با فرماندار شهرستان دورود و جلسه با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از جمله برنامه‌های سیزدهمین جلسه هیئت‌مدیره اتحادیه قرآنی لرستان به میزبانی مؤسسه ساجدین شهرستان دورود بود.

تشکیل کاروان قرآنی اربعین، اعزام کاروان ارزان قیمت کربلا ویژه فعالان قرآنی، پیگیری فهرست اسامی بیمه‌شدگان از میان فعالان قرآن، تأمین یک نیرو برای اتحادیه توسط مدیرعامل، دعوت از عضو علی‌البدل هیئت‌مدیره جهت اجرای تبصره سه ماده مربوط به مواد اساسنامه اتحادیه و غیبت به حد مجاز، پیگیری صندوق قرض‌الحسنه توسط مدیرعامل جدید و تعیین زمان واریز سهم مؤسسه از بیست و پنجم تا پنجم هر ماه و پیگیری مکان مؤسسات از طریق اوقاف و نهادهای مرتبط از جمله تصمیماتی بود که در این جلسه أخذ شد.

همچنین، در دیدار با خانم بهاری، فرماندار شهرستان دورود نیز بر تقویت مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان دورود، معرفی مؤسسات به ادارات دورود، پیگیری حضور نماینده مؤسسات در شورای فرهنگ عمومی شهرستان، در اختیار قرار دادن ظرفیت‌های مکانی فاقد استفاده به مؤسسات قرآنی، تأکید به دهیاران جهت پیگیری حمایت از خانه‌های قرآن روستایی دورود تأکید شد.

در دیدار اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه قرآنی لرستان با نماینده مردم دورود در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری موضوع ادغام اتحادیه‌ها از مجاری رسمی کشوری با درخواست اتحادیه استانی، معرفی مؤسسات قرآنی دورود (۱۲مؤسسه) و ازنا(مؤسسه) به بانک‌های عامل جهت دریافت وام قرض‌الحسنه و حمایت مالی از صندوق قرض‌الحسنه اتحادیه در دستور کار اعضا قرار گرفت.

یادآور می‌شود، در این جلسه همچنین، مقرر شد تا جلسه بعدی اتحادیه نیز روز ششم شهریورماه سال جاری  در شهر الشتر و به میزبانی مؤسسه مشکات  برگزار شود.

انتهای پیام

captcha