خشم فلسطینیان از سفر بازیگر هالیوود به قدس
کد خبر: 3832411
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

خشم فلسطینیان از سفر بازیگر هالیوود به قدس

گروه بین‌الملل ــ سفر «جنیفر لوپز»، خواننده و بازیگر آمریکایی به قدس اشغالی و زیارت دیوار ندبه مسجدالاقصی، خشم و اعتراض بسیاری از شهروندان عرب و فلسطینیان را در پی داشته است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «القدس العربی»؛ جنیفر لوپز، خواننده معروف آمریکایی و بازیگر هالیوود، اخیرا تصاویری منتشر کرده که وی برای نخستین بار به قدس سفر کرده و همچنین از نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین دیدن کرده است.
 
انتشار تصاویر سفر وی به قدس که تحت حمایت اشغالگران صهیونیست صورت گرفته و زیارت جنیفر لوپز از دیوار ندبه مسجدالاقصی، خشم بسیاری از فلسطینیان را برانگیخته‌ است.
 
لوپز در یکی از این تصاویر در مقابل مسجد «قبة الصخره» قدس و در تصویر دیگر در نزدیکی دیوار ندبه(دیوار غربی مسجدالاقصی) ایستاده و نظامیان رژیم صهیونیستی از او محافظت می‌کنند.
 
این خواننده آمریکایی، کنسرتی نیز در تل‌آویو برگزار کرد و قرار است طی روزهای آینده کنسرت دیگری در مصر اجرا کند. لوپز در کنسرت خود گفته بود که عاشق تل‌آویو است و همین امر خشم بیشتر فلسطینیان را در پی داشت.
 
پیش از این، جنبش تحریم اسرائیل (B.D.S) لوپز را از برگزاری کنسرت در تل‌آویو بر حذر داشته‌ بود، اما مدیر برنامه وی گفته بود که این کنسرت در زمان مقرر برگزار می‌شود.
 
خشم فلسطینیان از سفر بازیگر هالیوود به قدس + عکس

انتهای پیام
captcha