اعلام جزئیات مسابقات امام مرتضی(ع) ویژه جلسات قرآنی شهرری
کد خبر: 3832786
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶

اعلام جزئیات مسابقات امام مرتضی(ع) ویژه جلسات قرآنی شهرری

گروه مسابقات ــ دومین دوره مسابقات امام مرتضی(ع) ویژه جلسات قرآنی شهرری ویژه آقایان، در بازه زمانی 24 تا 27 مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دومین دوره مسابقات امام مرتضی (ع) ویژه جلسات قرآنی شهرری ویژه آقایان، در بازه زمانی 24 تا 27 مردادماه از ساعت ۱۶ تا 20 در تالار شیخ صدوق واقع در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

این مسابقات با جامعه هدف دبستانی‌ها و دور دوم متوسطه به صورت انفرادی در رشته‌های قرائت تقلیدی در مقطع تحصیلی ‌دبستانی با محوریت تلاوت محمدصدیق منشاوی از سوره علق و در مقطع دور دوم متوسطه با محوریت تلاوت سوره‌های قارعه، همزه و توحید به سبک محمدصدیق منشاوی و در رشته حفظ در مقطع دبستانی‌ها با محوریت حفظ دو جزء از قرآن و در مقطع دور دوم متوسطه(دبیرستانی‌ها) با محوریت حفظ سه جزء از قرآن برگزار می‌شود.

این مسابقات به صورت گروهی در رشته‌های همخوانی قرائت تقلیدی در مقطع دبستانی‌ها با محوریت تلاوت مصطفی اسماعیل از سوره مبارکه علق و در مقطع دور دوم متوسطه نیز با محوریت سوره نازعات مصطفی اسماعیل و همچنین در رشته تواشیح و مدیحه سرایی نیز فایل‌های حداکثر پنج دقیقه‌ای و به دو زبان فارسی و عربی برگزار می‌شود.

همچنین سیدعباس انجام، محمدمهدی بحرالعلوم، امین پویا و محمدرضا پورزگری از جمله اعضای هیئت مدیره این دوره از مسابقات هستند. این مسابقات با مشارکت مؤسسه امام مرتضی(ع) و هیئت شباب‌ اباالفضل العباس(ع) برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، متسابقان برای دریافت فایل صوتی دومین دوره مسابقات امام مرتضی(ع) می‌توانند کانال این مسابقات در پیام‌رسان سروش به نشانی m_imammorteza@ مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha