بازدید معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان
کد خبر: 3833413
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷

بازدید معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز، 16 مردادماه از مؤسسه قرآنی امیرالمؤمنین(ع) کاشان بازدید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از مؤسسه قرآنی امیرالمؤمنین(ع) کاشان با اشاره به اهمیت اهتمام به حفظ و قرائت نهج‌البلاغه گفت: نهج‌البلاغه معجزه معنوی، علمی و بیانی است که به جز از امیرالمومنین(ع) چنین سخنانی بر نمی‌آید.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهج‌البلاغه را سیاسی‌ترین، فکری‌ترین و فرهنگی‌ترین کتاب حدیثی شیعه و سنی دانست و افزود: از نهج‌البلاغه غلو، تفکر تکفیری و شیعه انگلیسی در نمی‌آید و نهج‌البلاغه تفسیر قرآن کریم است، از مفسری که اشتباه نمی‌فهمد و اشتباه نمی‌گوید و معنویت ناب و معتدل است.

وی پاسداری از حریم قرآن و سنت رسول الله(ص) و تفسیر صحیح آن‌ها را از جمله وظایف ائمه اطهار(ع) دانست و اظهار امیدواری کرد: فعالان مؤسسه قرآنی امیرالمؤمنین(ع) کاشان افتخار خدمت به قرآن و نهج‌البلاغه را همواره داشته باشند.

یادآور می‌شود، بازدید معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مؤسسه قرآنی امیرالمؤمنین(ع) کاشان با همراهی مرتضی خدمتکار، مشاور اجرایی معاونت قرآن و عترت وزارت، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل یعقوبی، مدیر گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و میثم نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان انجام شد.
انتهای پیام

captcha