انتشار كتابی با موضوع سنت نبوی به زبان اسپانیولی در مصر  
کد خبر: 3835361
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

انتشار كتابی با موضوع سنت نبوی به زبان اسپانیولی در مصر  

گروه بین‌الملل ــ شورای عالی امور اسلامی مصر، ترجمه کتاب «درک مفاهیم سنت پیامبر(ص)» تألیف «محمدمختار جمعه»، وزیر اوقاف این کشور، را به زبان اسپانیولی منتشر کرد.

انتشار كتابی با موضوع سنت نبوی به زبان اسپانیولی در مصر 

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «صدی البلد»؛ وزیر اوقاف مصر در راستای اقدامات تبلیغی، ارشادی و آگاهی‌بخشی این وزارتخانه، کتاب «درک مفاهیم سنت پیامبر(ص)» را به زبان عربی تألیف کرده است.
 
این کتاب قرار است پس از ترجمه و انتشار آن به زبان اسپانیولی از سوی شورای عالی امور اسلامی مصر، در کتابخانه‌های وابسته به این شورا توزیع شود.
 
از سوی دیگر، وزارت اوقاف مصر 20 مدرسه قرآنی جدید را برای تربیت نوجوانان و جوانان و مصون داشتن آنان از انحرافات فکری و اخلاقی افتتاح کرد و بدین ترتیب تعداد مدارس قرآنی در این کشور به هزار و 40 مدرسه رسید.
 
وزارت اوقاف مصر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: افتتاح این مدارس قرآنی در راستای اهتمام این وزارتخانه به خدمت به قرآن و فراهم‌ آوردن عرصه‌ای برای حفظ و آموزش رایگان این کتاب الهی صورت می‌گیرد.
 
در این اطلاعیه آمده است: آموزش علوم قرآنی به نسل جوان به‌ ویژه در تعطیلات تابستان و جلوگیری از گرفتار شدن جوانان و نوجوانان در دام افکار و اندیشه‌های افراطی از دیگر اهداف راه‌اندازی این مدارس قرآنی است.
 
انتهای پیام
captcha