افتتاح مسجد جامع ساری/ وحدت؛ رمز پیشرفت
کد خبر: 3836848
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

افتتاح مسجد جامع ساری/ وحدت؛ رمز پیشرفت

گروه اجتماعی ــ بنای جدید بازسازی شده مسجد جامع ساری با حضور وزیر و معاون راه و شهرسازی و جمعی از علما، روحانیان و مسئولان استانی افتتاح شد.

افتتاح مسجد جامع ساری/ وحدت رمز پیشرفتبه گزارش ایکنا از مازندران، بنای جدید و بازسازی شده مسجد جامع ساری شامگاه پنجشنبه، 31 مردادماه با حضور علما، روحانیان، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در این مراسم وحدت و همدلی را رمز پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: دشمن همواره روی یک نقطه تمرکز می‌کند و آن هم عدم وحدت و یکپارچکی است.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت بزرگ ایران اسلامی به شایستگی در برابر آمریکا ایستاده است، گفت: علی‌رغم تحریم‌ها بر اساس تحلیل‌های اطلاعاتی دشمنان، ایران اسلامی از هر مقطعی در تاریخ، قدرتمند‌تر است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سفارت آمریکا در سایر کشور‌ها به محلی برای جاسوسی و دخالت در امور داخلی کشور‌ها تبدیل شده است، گفت: در این حوزه آمریکایی‌ها با سیلی محکم ملت ایران مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه، راه برون‌رفت از مشکلات، فعال کردن همه ظرفیت‌های داخلی است، افزود: تلاش ما این است که از رکود پروژه‌های داخلی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی جلوگیری کنیم و با بهره‌گیری از ظرفیت همه شرکت‌های داخلی، ضمن تقویت تولید داخل بر اقتدار کشور بیافزاییم.

مهدی عبوری، معاون وزارت راه و شهرسازی نیز در این مراسم با اشاره به دغدغه ائمه جماعات مسجد جامع ساری درباره بازسازی این بنای تاریخی، گفت: خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته این فضا در مدت یکسال بازسازی و افتتاح شده است.

وی افزود: این مسجد با مشارکت مدیریت ارشد استانی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اوقاف و امور خیریه مازندران و با هدایت‌گری و کار اجرایی مدیریت شهری و شهرداری ساری به پایان رسیده است.

به گزارش ایکنا، مسجد جامع ساری که یکی از بناهای قدیمی و مذهبی استان مازندران به‌شمار می‌آید که تیرماه سال گذشته دچار آتش‌سوزی شدید شد و از همان موقع، کار بازسازی این بنای قدیمی آغاز و پس از یکسال کار شبانه‌روزی، شامگاه دیروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

captcha