بازدید مدیر دارالقرآن نیروی هوایی ارتش از سازمان قرآنی جهاددانشگاهی
کد خبر: 3839281
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

بازدید مدیر دارالقرآن نیروی هوایی ارتش از سازمان قرآنی جهاددانشگاهی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ زمینه‌های همکاری قرآنی فی ما بین نیروی هوایی ارتش و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور بررسی شد.

بازدید مدیر دارالقرآن نیروی هوایی ارتش از سازمان قرآنی جهاددانشگاهیبه گزارش ایکنا؛ در بازدید مهدی حسینی، مدیر دارالقرآن نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و هیئت همراه از سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، زمینه‌های همکاری قرآنی در ابعاد آموزشی، فرهنگی و تبلیغی - ترویجی فی ما بین هر دو نهاد مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت‌های سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، تصریح کرد: جامعه هدف قابل توجهی در نیروی هوایی وجود دارد که برنامه‌ریزی با نگاه نوآورانه و روزآمد، می‌تواند اثرات قابل توجهی را در کشور بگذارد.

مدیر دارالقرآن نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جامعه هدف نیروی هوایی، قشری خاص با توانمندی‌های بالا هستند؛ لذا انجام هر نوع فعالیت برای ایشان باید از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار باشد و این مسئله کار ما در ارائه الگوی مطلوب فرهنگی سخت کرده، اما تمام تلاش خود را برای تحقق آن خواهیم کرد.

حسینی افزود: فلسفه حضور ما در جهاددانشگاهی نیز برای تحقق و رسیدن به چنین الگویی است؛ چرا که باور داریم جهاددانشگاهی در بستری علمی و فعالیت چند دهه‌ای خود در جامعه دانشگاهی، از قابلیت‌های ویژه‌ای در این حوزه برخوردار است و به نظر این همکاری بتواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه شهید ستاری از نخبگان جوان کشور محسوب می‌شوند، اظهار کرد: برنامه‌ریزی فرهنگی در حوزه‌های دینی و قرآنی برای این دانشجویان که سه سال از عمر خود را در این مجموعه سپری می‌کنند یکی از دغدغه‌هایی است که امیدواریم با همکاری جهاد دانشگاهی بتوانیم بخش زیادی از این دغدغه‌ها را برطرف کنیم.

بازدید مدیر دارالقرآن نیروی هوایی ارتش از سازمان قرآنی جهاددانشگاهی

یادآور می‌شود، در این جلسه که به دعوت مرکز آموزش و خدمات روانشناسی و مشاوره جهاد دانشگاهی برگزار شده بود، میهمانان در جریان روند کاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور قرار گرفته و قابلیت‌های طرفین برای بررسی همکاری‌های آتی و تفاهم مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha