شهادت 12 فلسطینی طی یک ماه گذشته
کد خبر: 3839874
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵

شهادت 12 فلسطینی طی یک ماه گذشته

گروه بین‌الملل ــ بنا بر گزارش‌های منتشر شده، 12 فلسطینی طی یک ماه گذشته از سوی نیروهای اسرائیل به شهادت رسیده‌اند. در میان این شهدا یک کودک نیز وجود دارد.

به گزارش ایکنا  به نقل از خبرگزاری معا؛ مرکز پژوهشی عبدالله الحورانی وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین «صاف» امروز، سه‌شنبه 12 شهریورماه در گزارشی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی طی یک ماه گذشته 450 فلسطینی را در کرانه باختری و غزه بازداشت کرده‌اند.

همچنین طبق این گزارش، 630 فلسطینی نیز از سوی این رژیم مجروح شده‌اند که از این میان 500 نفر در راهپیمایی‌های بازگشت در غزه زخمی و مجروح شده‌اند و 130 نفر دیگر در کرانه باختری مجروح شده‌اند.

در این گزارش آمده: نیروهای اسرائیل در جنایتی دیگر اقدام به تخریب 25 واحد مسکونی و تأسیسات در کرانه باختری کرده‌اند. این تخریب‌ها در استان‌های قدس، بیت لحم، البیره، الخلیل متمرکز بوده است.

بنا به گزارش این مرکز پژوهشی، 12 فلسطینی از جمله یک کودک نیز در این مدت به شهادت رسیده‌اند که 10 نفر از شهدا از نوار غزه و دو نفر دیگر از کرانه باختری هستند. در این میان تنها جسد 5 تن از شهدا به خانواده‌هایشان تحویل داده شده است.

انتهای پیام

captcha