El Kefil kanalının haberine göre, Kerbela Kur’an Enstitüsü Müdürü Şeyh Cevad El Nasravi , enstitünün Aşura gününü Kur’an tilavetiyle ve menevi sevabının da İmam Hüseyin ve ashabına ithaf ederek andıklarını dile getirdi.
Bunun yanısıra Aşura gecesini Vahiy Kelam’ı okuyarak geçiren çok sayıda ziyaretçinin katılımıyla bir Kur’an tilavet merasiminin de düznelendiğini ekledi.
El Nasravi, Bu programın Kur’an-ı Kerim İlmi Meclisi tarafından düzenlenen yıllık faaliyetlerin bir parçası olduğunu belirterek amacının ise bu değer ve ilkeleri ayakta tutmak pahasına kendisini, ailesini ve ashabını feda eden İmam Hüseyin ‘in (a.s) Kur’ani değerlerini ve ilkelerini güçlendirmek olduğunu söyledi.



4360569