مبتهل برجسته مصری دارفانی را وداع گفت
کد خبر: 3464712
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

مبتهل برجسته مصری دارفانی را وداع گفت

گروه بین‌الملل: استاد شیخ سعید حافظ، مبتهل برجسته مصری و عضو کانون مبتهلان رادیو و تلویزیون این کشور، دار فانی را وداع گفت.

مبتهل برجسته مصری دارفانی را وداع گفت

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، شیخ سعید حافظ ظهر دیروز، 14 دی‌ماه، پس از یک دوره بیماری درگذشت.

اتحادیه تواشیح و مبتهلان مصر به ریاست استاد «شیخ محمود التهامی»، با اعلام خبر درگذشت مرحوم سعید حافظ، این ضایعه را به قاریان و مبتهلان مصری تسلیت گفت.

اتحادیه تواشیح و مبتهلان مصر در بیانیه‌ای که به این مناسبت منتشر شد، برای آن مرحوم رحمت الهی و بهشت جاودانی را از خداوند متعال مسئلت کرد.

در این بیانیه‌ آمده است: مجلس بزرگداشت شیخ سعید حافظ توسط اتحادیه مبتهلان با حضور قاریان مصری و مبتهلان معروف این کشور فردا، 16 دی‌ماه، در مقابل مسجد «السیدة نفیسه» برگزار خواهد شد.

شیخ سعید حافظ قرار بود برای شرکت در مراسم احیای میلاد پیامبر (ص) به مراکش سفر کند، اما به دلیل بیماری نتوانست سفر خود را انجام دهد.

لازم به ذکر است، مرحوم استاد سعید حافظ متولد سال 1951 میلادی در شهر القصاصین استان اسماعیلیة مصر بود.

وی نزد استاد شیخ محمد رشوان قرآن را فراگرفت و در خانواده‌ای قرآنی پرورش یافت و در آنجا ابتهال دینی را آموزش دید.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۲
0
1
بسیار متاثر شدم ز این خبر . شیخ سعید حافظ از مبتهلین فنی عصر حاضر بودن و سال ها به ملمانان در زمینه ابتهال انشاد اسلامی خدمت کردند . روحشون شاد و یادشون گرامی
سید عبدالحسین تدین
|
United States of America
|
۱۳۹۵/۰۱/۰۹ - ۰۱:۱۱
0
0
من عاشق صدای سعید حافظ و غلوش هستم خودم هم 20 سال است به سبک شان می خوانم بسیا ربسیار بسیار متاثر شدم ایمیلم هم به اسم ایشان است
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۰۱:۵۴
0
0
در سحر های رمضان مدت 15ساله که رادیوی قران مصر را با چشم خواب الود می گرفتم تا سعید حافظ دو بار یا سه بار در طول ماه مبارک بخواند بالاخره 7 نوار کاست از صدایش ضبط کردم خودم به سبک غلوش قران وبه سبک سعید حافظ ابتهال می خوانم در مسابقات ابتهال 20 سال در غرب تهران نفر اول شدم درود خدا بر غلوش و سعید حافظ مردان خدا
captcha