جوانان قرآنی سرمایه ملت پاکستان هستند
کد خبر: 3479255
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
عضو مجلس ایالتی بلوچستان:

جوانان قرآنی سرمایه ملت پاکستان هستند

گروه بین‌الملل: سید آغا رضا، عضو مجلس ایالتی بلوچستان پاکستان گفت: جوانان قرآنی سرمایه بزرگ ملت پاکستان هستند و باید از آن‌ها حمایت کرد.

ادیت‌شده//جوانان قرآنی سرمایه ملت پاکستان هستند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اساتید و قرآن‌آموزان برتر کلاس‌های قرآنی آکادمی مصباح ‌القرآن کویته دیروز، نهم اسفندماه، طی مراسمی با حضور صدها تن از فعالان قرآنی، فرهنگی و اجتماعی و دانشجویان فعال قرآنی دانشگاه سردار حسن موسی در کویته تجلیل شدند.
 
در این مراسم که اساتید دانشگاه، نخبگان فرهنگی، مقامات محلی و چند تن از علما نیز حضور داشتند، به چهره‌های قرآنی کویته هدایایی اهدا شد.
 
سید آغا رضا، عضو مجلس ایالتی بلوچستان و نماینده شورای وحدت مسلمین پاکستان طی سخنانی در این مراسم گفت: استادان و معلمانی که خود را در راه آموزش قرآن به آینده‌سازان این کشور وقف کرده‌اند، شایسته تحسین هستند و ما امیدواریم که این مسئولیت مهم را به سرانجام برسانند.
 
وی افزود: جوانان آکادمی قرآن کویته ما را به آینده ایالت بلوچستان و کشور پاکستان امیدوار می‌کنند و سرمایه بزرگ این ملت محسوب می‌شوند.
 
عضو مجلس ایالتی بلوچستان گفت: حمایت از جوانان قرآنی در همه عرصه‌ها در حد توانایی وظیفه‌ای همگانی است و ما در این مسیر هرگز کوتاهی نمی‌کنیم.
 
مسئولان آکادمی مصباح‌ القرآن کویته نیز در حاشیه مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگاران تأکید کردند: ما مصمم هستیم تا در آینده نیز کلاس‌ها و دوره‌های قرآنی دیگری را در دیگر مناطق پاکستان برگزار کنیم تا بتوانیم تعداد بیشتری از علاقمندان را با قرآن آشنا سازیم و زمینه رشد و تعالی آنها در بخش معارف دینی را فراهم کنیم.
 

captcha