ترویج بدعت جدید «قرآن خالی» + عکس
کد خبر: 3484741
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

ترویج بدعت جدید «قرآن خالی» + عکس

گروه بین‌الملل: یک مبلغ و مفتی وهابی سعودی در بدعتی بی‌سابقه، اقدام به انتشار تصاویری از «قرآن خالی» در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روزنامه اینترنتی «رفحاء»، «عادل الکلبانی»، مبلغ و مفتی تندروی وهابی و امام جماعت مسجد «المحیسن» در شهر ریاض پایتخت عربستان، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر»، تصاویری از یک قرآن با صفحات سفید و بدون نوشته را منتشر کرده است.

ترویج بدعت جدید «قرآن خالی» توسط مبلغ وهابی

این قرآن را فقط از روی جلد آن می‌توان تشخیص داد و در داخل آن هیچ نوشته و آیه‌ای وجود ندارد.

این مفتی وهابی سعودی با انتشار تصاویر «قرآن خالی»، از علاقه‌مندان خواسته تا آن را تهیه و اقدام به نوشتن آیات قرآن با دست خط خود در درون آن بکنند تا پس از مرگ آن‌ها به عنوان اثری ماندگار از آنان بر جای بماند.

این شیخ سیه‌چرده وهابی که تصاویری از این «قرآن خالی» را در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرده، آورده است: «این یک قرآن خالی است تا شما آن را با دست خط خود پر کنید تا پس از مرگ از شما به یادگار بماند».

ترویج بدعت جدید «قرآن خالی» توسط مبلغ وهابی

بازدیدکنندگان صفحه الکلبانی در شبکه اجتماعی توئیتر در اعتراض به این بدعت بی‌سابقه، به مسئله امکان تحریف قرآن اشاره کردند و آن را مقدمه تحریف آیات کتاب الهی دانستند.

معترضان نوشته‌اند که این اقدام با عث می‌شود تا برخی به صورت سهوی یا عمدی برخی از آیات قرآن را حذف کنند و این کار باعث تحریف قرآن کریم خواهد شد.

ترویج بدعت جدید «قرآن خالی» توسط مبلغ وهابی
captcha