یورش صهیونیست‌ها به مقبره حضرت یوسف(ع)
کد خبر: 3486514
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

یورش صهیونیست‌ها به مقبره حضرت یوسف(ع)

گروه بین‌الملل: 1000 شهرک‌نشین صهیونیست بامداد امروز، 19 فروردین‌ماه، به مقبره حضرت یوسف(ع) در شهر نابلس فلسطین یورش بردند.

یورش شهرک‌نشینان صهیونیستی به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از خبرگزاری «فلسطین الیوم»، 1000 شهرک‌نشین صهیونیست بامداد امروز 19 فروردین‌ماه، در حالی که از سوی نظامیان این رژیم با خودروهای زرهی حفاظت می‌شدند، به مقبره حضرت یوسف(ع) در شهر نابلس فلسطین یورش بردند.

شهرک‌نشینان صهیونیستی در قالب چندین گروه و تحت تدابیر شدید امنیتی به مقبره حضرت یوسف(ع) واقع در شهر نابلس در غرب کرانه باختری که اکنون در اشغال رژیم صهیونیستی است، یورش بردند.

همزمان با یورش صهیونیست‌ها به این مکان مقدس اسلامی، ده‌ها خودرو نظامی نیز برای حمایت از شهرک‌نشینان در محل حضور داشت تا هر گونه اعتراض مردمی از سوی فلسطینیان را سرکوب کند.

این شهرک‌نشینان در بیش از 10 عدد اتوبوس و با همراهی خودروهای نظامی وارد مقبره حضرت یوسف(ع) شدند و در آنجا آیین «تلمودی»(از آیین‌های یهودی) اجرا کردند.

بر اساس گزارش‌های میدانی، یورش صهیونیستی به آرامگاه حضرت یوسف(ع) منجر به درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیستی شد.

فلسطینیان از همه خیابان‌های اطراف این آرامگاه به سمت آن روانه شدند که در پی واکنش نظامی نیروهای صهیونیستی حاضر در محل تعدادی از آنان زخمی و تعدادی هم بر اثر گاز اشک‌آور دچار مشکل تنفسی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

بازداشت دو زن فلسطینی

همزمان با این درگیری‌ها، منابع خبری از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به منزل یکی از فلسطینیان و بازداشت دو زن فلسطینی حاضر در آن خبر دادند.

این دو زن به نام‌های «دلال الهشلمون» 47 ساله و «عایده الصیداوی» ساعت 4 بامداد به وقت قدس اشغالی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در منزلشان بازداشت شدند.

این دو زن فلسطینی پیش از این به خاطر مقاومت در برابر نظامیان صهیونیستی، از سوی این رژیم تبعید شده بودند و حق حضور در منزل خود را نداشتند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۳۷
0
0
با این کار می‌خواهند به اسلام ضربه بزنند
captcha