بانوی فعال قرآنی بوسنی کیست؟
کد خبر: 3498177
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

بانوی فعال قرآنی بوسنی کیست؟

گروه بین‌الملل: سمیره آدمی لوتُلی، بانوی فعال قرآنی بوسنی که امروز، 26 اردیبهشت‌ماه، در هفتمین همایش بین‌المللی تجلیل از بانوان فعال قرآنی تجلیل شد، کارنامه درخشانی در حوزه فعالیت‌های قرآنی و اسلامی دارد.

بانوی فعال قرآنی بوسنی کیست؟

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران در بوسنی و‌هرزگوین و اداره‌کل امور زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سمیره آدمی لوتُلی، نویسنده و پزشک بوسنیایی در هفتمین دوره همایش بین‌المللی تجلیل از بانوان فعال در عرصه قرآنی در تهران حضور یافته است.
 
این بانوی فرهیخته مسلمان که فعالیت و عضویت در انجمن‌های مختلفی چون جوانان کوزوو، رئیس مرکز دانشجویان دختر «اندلوس» در شهر پریشتینا، مرکز سلامتی شهر تیرانا، بنیاد کودکان بدون سرپرست «میرسیا»، همکاری با نشریه «خانواده» در کشور آلبانی و ... را در کارنامه خود دارد، چندین کتاب با محوریت آیات قرآنی، احادیث و روایات اسلامی به رشته تحریر درآورده است.
 
وی اين آثار فرهنگی را در راستای آگاهی‌بخشی به زنان و مادران و حفظ آنان از اعتیاد، سقط جنین و دیگر محرمات از دیدگاه اسلام به رشته تحریر درآورده كه مورد استقبال همگان واقع شده است.
 
بنابر اعلام اين خبر، در هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی که امروز، 26 اردیبهشت‌ماه، هم‌زمان با سی‌و‌سومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، 21 بانوی نخبه قرآنی کشور و جهان اسلام که در رشته‌های مختلف قرآنی فعالیت‌های مؤثری در حوزه تخصصی مربوطه داشته‌اند، تجلیل شدند.
captcha