زیارت نیابتی عتبات عالیات ویژه نیمه شعبان
کد خبر: 3499676
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

زیارت نیابتی عتبات عالیات ویژه نیمه شعبان

گروه بین‌الملل: زیارت نیابتی عتبات عالیات عراق ویژه نیمه شعبان به همت بخش اینترنت مرکز اطلاع‌رسانی آستان مقدس علوی در نجف اشرف راه‌اندازی شد.

زیارت نیابتی عتابت عالیات ویژه نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس علوی، ثبت نام برای زیارت نیابتی ویژه نیمه شعبان شامل زیارت حرم ملکوتی حضرت سیدالشهداء(ع)، حرم ملکوتی حضرت اباالفضل عباس(ع) و مسجد معظم سهله در روز نیمه شعبان آغاز شده است.
کرار الجواهری، مسئول واحد اینترنت مرکز اطلاع‌رسانی آستان مقدس علوی با اعلام این خبر گفت: همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) در نیمه شعبان، این مرکز با همکاری مرکز ترجمه وابسته به بخش فکری و فرهنگی آستان به زیارت نیابتی ثبت نام کنندگان اقدام می‌کند.
وی افزود: ثبت‌نام کنندگان می‌توانند برای زیارت حرم مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) و برادر گرامی ایشان، حضرت عباس(ع) و مسجد سهله در روز نیمه شعبان نایب بگیرند.
الجواهری همچنین با اشاره به اینکه همه علاقمندان به زیارت نیابتی از کشورهای مختلف می‌توانند توفیق شرکت در این طرح را داشته باشند، گفت: به همین منظور ثبت نام از محبان اهل بیت(ع) به شش زبان عربی، فارسی، انگلیسی، فرانسوی، سوئدی و اردو صورت می‌گیرد.
وی گفت: واحد ترجمه آستان مقدس علوی کوشش خواهد کرد در اسرع وقت نسبت به ترجمه اطلاعات ثبت‌نام کنندگان از اقصی نقاط دنیا به عربی و گرفتن نایب برای ایشان اقدام کند.
الجواهری با اشاره به اینکه ثبت نام اینترنتی علاقمندان به زیارت نیاتی آغاز شده است، گفت: ما از هم اکنون منتظر ثبت نام محبان اهل بیت(ع) خواهیم بود.
علاقمندان به زیارت نیابتی می‌توانند از اینجا برای ثبت نام اقدام کنند.
captcha