محافل قرآنی در خط مقدم عراق + عکس
کد خبر: 3507900
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

محافل قرآنی در خط مقدم عراق + عکس

گروه بین‌الملل: مسئول اطلا‌ع‌رسانی قرآنی بسیج وابسته به آستان مقدس حسینی از برپایی سلسله مجالس حسینی و محافل قرآنی در مناطق پاکسازی شده از تروریست‌های داعش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا( به نقل از وب‌سایت آستان مقدس حسینی، عمار الخزائی، مسئول اطلا‌ع‌رسانی قرآنی بسیج وابسته به آستان حسینی با اعلام این خبر گفت: نیروهای امنیتی عراق پس از پاکسازی دو روستای «تازه» و «البشیر» در جنوب کرکوک از لوث حضور تروریست‌های داعش به برپایی مجالس حسینی و آیین‌های دینی و قرآنی در این اماکن اقدام کرده‌اند.

گروه تروریستی داعش دو روستای البشیر و تازه را تحت سیطره خود داشت و صدها تن از ساکنان آن را قتل عام کرد اما نیروهای بسیج مردمی با بیرون راندن تروریست‌های مسلح داعش از این مکان بار دیگر این مناطق را از چنگ دشمن پس گرفتند.

الخزاعی افزود: طی بازدید از روستای تازه با هماهنگی شاخه القائم وابسته به تیپ 16 ارتش عراق به برپایی محافل انس با قرآن و مجالس حسینی و نیز مسابقات قرآنی و فرهنگی اقدام کردیم.

وی افزود: هدف از برپایی این مجالس و محافل، حمایت معنوی از رزمندگان در جبهه‌های نبرد علیه داعش و حفظ روحیه آن‌ها به واسطه انس بیشتر با قرآن کریم است تا روحیه جهادی و ایثار و از خودگذشتگی به‌عنوان درس‌هایی از قرآن بیش از پیش برای آن‌ها تقویت شود.

در همین راستا، شیخ حسن المیاحی، روحانی اعزامی به این مناطق، حال و هوای رمضانیه و محافل قرآنی در این جبهه‌های نبرد را غذای روحی ـ معنوی رزمندگان توصیف کرد.


مجالس حسینی و محافل قرآنی در خط مقدم جبهه‌های عراق



مجالس حسینی و محافل قرآنی در خط مقدم جبهه‌های عراق


مجالس حسینی و محافل قرآنی در خط مقدم جبهه‌های عراق
captcha