برترین‌های مسابقه «زیباترین صوت‌ها» در دبی معرفی شدند
کد خبر: 3509988
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

برترین‌های مسابقه «زیباترین صوت‌ها» در دبی معرفی شدند

گروه بین‌الملل: نفرات برتر مسابقه زیباترین صوت‌های قرآنی که با حضور صاحبان زیباترین صداها در تلاوت و تجوید قرآن و از میان متسابقین بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی انتخاب شده‌ بودند، معرفی شدند.

برترین‌های مسابقه «زیباترین صوت‌ها» در دبی معرفی شدند
«مجتبی علیرضالو»، حافظ کل قرآن کشورمان و نماینده جمهوری اسلامی ایران در بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: نتایج این مسابقات از سوی کمیته برگزاری اعلام شد.
بر این اساس، «جاسم خلیفه ابراهیم خلیفه حمدان» از بحرین، «عبدالله المأمون» از بنگلادش و «عبدالرحمن عبدالجلیل محمد ابراهیم الجهاتی»، از لیبی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این مسابقه را کسب کردند.
کمیته داوران بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی چهارشنبه، دوم تیر، هشت متسابق حاضر در این دوره رقابت‌ها را برای شرکت در مسابقه «زیباترین صوت‌ها» انتخاب و معرفی کرده بود تا در حاشیه مسابقات جایزه دبی به رقابت بپردازند.
براساس جدول منتشره از سوی واحد مسابقات جایزه دبی، «حسین ساموه» از تایلند، «عبدالله سالم باتیل باتیل» از کشور پاناما، «جاسم خلیفه ابراهیم خلیفه حمدان» از بحرین، «محمد حسن مالک دیوب» از سنگال، «فاروق شاهین» از ترکیه، «عبدالله المأمون» از بنگلادش، «عبدالرحمن عبدالجلیل محمد ابراهیم الجهاتی» از لیبی، «ابراهیم اسماعیل ابراهیم» از نیجر متسابقانی بودند که در این رقابت حضور یافتند.
«مجتبی علیرضالو»، نماینده کشورمان در بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی، از حضور در رقابت‌های «زیباترین صوت‌ها» بازمانده بود.
مطالب مرتبط
captcha