باشگاه «اقرأ»؛ پذیرای 3 هزار قرآن‌آموز کویتی
کد خبر: 3515673
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

باشگاه «اقرأ»؛ پذیرای 3 هزار قرآن‌آموز کویتی

گروه بین‌الملل: مسئولان اداره امور قرآن کویت پیش‌بینی کردند باشگاه تابستانه «اقرأ» در ایام تابستان پذیرای 3 هزار قرآن‌آموز باشد.

برگزاری دوره‌های تابستانی قرآنی در کویت
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری «قاف»،اداره امور قرآن کریم در وزارت اوقاف و امور اسلامی کویت اعلام کرد: آمادگی‌های لازم برای آغاز فعالیت‌های باشگاه تابستانی «اقرأ» انجام شده است.
احمد الطویل، مدیر اداره امور دانش‌آموزان پسر فعال در جلسات قرآنی گفت: پیش‌بینی می‌شود که امسال تعداد شرکت‌کنندگان در فعالیت‌ها و برنامه‌های باشگاه تابستانه «اقرأ» به 3 هزار نفر برسد.
وی افزود: شرکت‌کنندگان در دوره‌های تابستانه قرآن در گروه‌های مختلف سنی و از تمام مؤسسات قرآنی فعال در استان‌ها و مناطق کویت هستند.
احمد الطویل تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها رشد مهارت و تجارب قرآن‌آموزان، نهادینه‌کردن میانه‌روی در بین آنان، مزین‌شدن به اخلاق اسلامی و خوش رفتاری و بهره‌مندی از اوقات فراغت دانش‌آموزان در آموزش قرآن است.
الطویل گفت: باشگاه تابستانی اقرأ، امسال با شعار «تابستانت را با نسیم قرآنی خنک کن» آغاز به کار می‌کند و فعالیت‌های فرهنگی و معنوی متعددی همچون اعتکاف قرآنی و برگزاری دوره‌های علمی و آموزشی توسط علما و کارشناسان متخصص را در دستور کار قرار داده است.
captcha