آیت‌الله مدرسی انفجار کابل را محکوم کرد
کد خبر: 3517645
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

آیت‌الله مدرسی انفجار کابل را محکوم کرد

گروه بین‌الملل: آیت‌الله‌ سیدمحمد تقی مدرسی از مراجع کربلای معلی در پیامی انفجار تروریستی در مسیر تظاهرات‌کنندگان شیعی در کابل را محکوم کرد.

آیت‌الله مدرسی انفجار کابل را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از دفتر آیت‌الله العظمی سیدمحمدتقی مدرسی، در این پیام آمده است:  
«انا لله و انا الیه راجعون
ملت شریف و غیور افغانستان، حادثه  اسف‌بار و جنایت هولناک اخیر گروهک تکفیری داعش در منطقه دهمزنگ کابل را که جمع کثیری از ملت شریف و بی گناه این مرز وبوم(شیعیان هزاره) را وحشیانه به خاک و خون کشیدند، محکوم کرده، از دولت‌مردان افغانستان و هم‌چنین جامعه جهانی می‌خواهم که در راستای احقاق حقوق ملت‌ها و نابودی دشمنان بشریت، امثال گروهک تروریستی و ضد بشری داعش، القاعده،  و ... نهایت تلاش خویش را مبذول دارند.
از مسئولان محترم حکومتی و علمای افغانستان نیز می‌خواهم که برای التیام‌بخشیدن به عواطف خانواده‌های معزز شهدا ومجروحین والا مقام این حادثه کوشا باشند.
اینجانب مراتب تعزیت و همدردی خود را با ملت شریف افغانستان و مسئولان محترم دولت این کشور ابراز داشته وغفران و رضوان الهی را برای شهدای مظلوم، سلامتی و عافیت عاجل برای مجروحان و جانبازان عزیز و صبر و پایداری را برای خانواده‌های آنان و جمیع ملت شریف افغانستان از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
 
ومن الله التوفیق
محمد تقی مدرسی کربلای معلی ۱۸/شوال ۱۴۳۷»
یادآور می‌شود، دوم مردادماه انفجار بمب در مسیر تظاهرات هزاران تن از اقلیت شیعی هزاره در کابل، ده‌ها کشته و زخمی برجا گذاشت.
داعش مسئولیت این انفجار را پذیرفت.
captcha