محکومیت قتل امام جماعت نیویورک از سوی یهودیان و مسیحیان
کد خبر: 3522946
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

محکومیت قتل امام جماعت نیویورک از سوی یهودیان و مسیحیان

گروه بین‌الملل: گروهی از سازمان‌های یهودی، مسیحی و اسلامی ایالت نیوجرسی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای تیراندازی به امام مسجد الفرقان نیویورک و کشته‌شدن او و همراهش را محکوم کردند.

انگلیسی/ یهودیان و مسیحیان آمریکا تیراندازی به امام مسجد نیویورک را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «Patch»، امام مسجد الفرقان نیویورک و همراهش روز شنبه، 23 مردادماه، پس از اقامه نماز در حالیکه در حال ترک مسجد بودند هدف حمله فردی مسلح قرار گرفته و جان خود را از دست دادند.

پلیس اعلام کرده که هنوز انگیزه این حمله مشخص نیست، بیانیه‌ای از سوی بیش از 120 سازمان دینی سراسر نیوجرسی منتشر شد که در آن با ابراز تأثر عمیق نسبت به این اتفاق، کشتن امام مسجد و همراهش را که لباس‌های اسلامی بر تن داشتند، محکوم کردند.

در این بیانیه با بیان آیه «انا لله و انا الیه راجعون» از قرآن و جمله «همه مردم از آن خدا هستند» از انجیل، به اعضای مسجد الفرقان و خانواده قربانیان تسلیت گفته شده است.

در این بیانیه همچنین از همه مساجد، کلیساها، کنیسه‌ها و دیگر سازمان‌های دینی درخواست شد که به این حرکت بپیوندند و ضمن ابراز همبستگی با مسجد الفرقان، از قربانیان آن در مراسم‌های خود یاد کنند.

آنان همچنین از پلیس نیویورک خواستند که عامل این جنایت را شناسایی و عدالت را در مورد او اجرا کند.

captcha