رژیم سعودی از تداوم انقلاب بحرین عصبانی است
کد خبر: 3525138
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
دبیرکل جنبش «آزادگان» بحرین:

رژیم سعودی از تداوم انقلاب بحرین عصبانی است

گروه بین‌الملل: «سعید الشهابی» تصریح کرد: جهانیان امروز ماهیت ددمنشانه رژیم سعودی را درک کرده‌اند و سردمداران آل‌سعود از تداوم انقلاب بحرین بسیار خشمگین و عصبانی هستند.

خشم سعودی‌ها از استمرار انقلاب در بحرین

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «مرآة البحرین»، سعید الشهابی، دبیرکل جنبش آزادگان بحرین، در حاشیه کنفرانس بین‌المللی «حمایت از ملت یمن» که 30 و31 مردادماه سال جاری در لندن برگزار شد، در  گفت‌وگو با این رسانه خبری گفت: با افزایش حملات نظامی عربستان به یمن و اوضاع وخیم حقوقی در بحرین، جهانیان امروز ماهیت ددمنشانه عربستان و دیکتاتوری‌های حامی آن را درک کرده‌اند.
وی افزود: به نظر می‌رسد که سعودی‌ها احساس می‌کنند که در بحرین شکست خورده‌اند، زیرا در شرایطی که برای توقف یک انقلاب به امور داخلی آن کشور دخالت شود، اما مسیر انقلاب متوقف نشود، بدین معناست که دخالت‌کننده در مأموریتش شکست خورده است.
سعید الشهابی تصریح کرد: اوضاع بحرین هر روز وخیم‌تر می‌شود، زیرا آل‌سعود از تداوم انقلاب خشمگین هستند، چگونه این مردم پنج سال و نیم است که به اعتراضات خود ادامه می‌دهند و حتی یک روز هم متوقف نشده است؟
این مبارز سیاسی بحرینی در رابطه با امکان رسیدن ملت بحرین به یک توافقنامه با دولت این کشور گفت: تا وقتی که این حکومت به رژیم نامشروع و غیرقانونی توصیف شود، فکر می‌کنم هیچ توافقی میان ملت بحرین اعم از شیعه و اهل سنت با این رژیم قبیله‌ای صورت نخواهد گرفت.
این معارض بحرینی مقیم لندن در ادامه تأکید کرد: رژیم سعودی همچون هیولای وحشی است که هر روز درنده‌تر می‌شود.
وی درباره وضعیت یمن گفت: همه ما در مقابل چالش‌ها و مشکلاتی که به‌خاطر تجاوز سعودی بر ملت یمن تحمیل شده، مسئول هستیم و باید در این زمینه ایستادگی کنیم.
دبیرکل جنبش آزادگان بحرین افزود: جنگ علیه یمن، غیر قانونی و مبنی بر ادعاهای بی‌پایه و اساس است و باید تجاوز‌های سعودی‌ها علیه یمن که هیچ توجیهی ندارد، متوقف شود.
الشهابی در پایان تاکید کرد: باید بار دیگر از سازمان ملل متحد، آمریکا، انگلیس و اروپا درخواست کنیم تا برای آتش‌بس فوری در یمن تلاش کنند.

خشم سعودی‌ها از استمرار انقلاب در بحرین

captcha