تجلیل از 220 حافظ قرآن در غزه
کد خبر: 3525932
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

تجلیل از 220 حافظ قرآن در غزه

گروه بین‌الملل: آیین تجلیل از 220 قرآن‌آموز در نوار غزه که موفق به حفظ کل یا اجزایی از قرآن کریم شده بودند، دیروز، ششم شهریورماه، برگزار شد.

تجلیل از 220 حافظ قرآن در غزه
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «المصریون»، این مراسم به همت انجمن خیریه و کمک‌های بشردوستانه ترکیه برگزار شد.
وی افزود: سه قرآن‌آموز توانستند کل قرآن را حفظ کنند و دیگر قرآن‌آموزان نیز حافظ اجزایی از قرآن شدند که کمتر از پنج جزء نیست.
بنابراین گزارش، این انجمن جشن فارغ‌التحصیلی قرآن‌آموزان را دیروز در مرکز فرهنگی «رشاد الشوا» واقع در غرب شهر غزه برگزار و هدایای متنوعی همچون گوشواره و گردنبند طلا، لباس و کفش‌های ورزشی، لوازم‌التحریر و کیف‌های مدرسه در میان حافظان قرآن توزیع کرد.
درحالی‌ بسیاری از مؤسسات مردمی و دولتی ترکیه با اهداف تبلیغاتی خاص خود در نواز غزه برای ارائه کمک‌های بشردوستانه به مردم فلسطین فعالیت‌ می‌کنند که پارلمان ترکیه اواخر مردادماه طرح عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیست که چندین سال است نوار غزه را محاصره کرده است، امضا کرد.
آژانس دولتی همکاری و توسعه ترکیه «تیکا»، مؤسسه هلال احمر ترکیه، انجمن کمک‌های بشردوستانه و انجمن «یاردام الی» از جمله سازمان‌هایی هستند که در نوار غزه فعالیت می‌کنند.
captcha