«24 سپتامبر» به زودی آماده اکران می‌شود/ نمایش خصوصی فیلم برای خانواده شهید حاجی حسنی
کد خبر: 3536080
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴

«24 سپتامبر» به زودی آماده اکران می‌شود/ نمایش خصوصی فیلم برای خانواده شهید حاجی حسنی

گروه هنر: کارگردان فیلم سینمایی «24 سپتامبر» با بیان اینکه این فیلم در مرحله صداگذاری است، از نهایی شدن و آمادگی آن برای اکران، در روزهای آتی خبر داد.

مریم ابراهیم‌وند، کارگردان فیلم سینمایی «24 سپتامبر» که با برداشتی آزاد به زندگینامه شهید محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، قاری بین‌المللی می‌پردازد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، بیان کرد: به دلیل طولانی شدن کار فنی، این فیلم هنوز آماده نشده‌است و در مرحله آهنگ‌سازی و صداگذاری است. 
وی با بیان اینکه اخیرا خانواده‌ی شهید حاجی حسنی با من تماسی نداشته و پیگیر کار نشده‌اند، اذعان کرد: ابتدا نسخه نهایی فیلم، برای این خانواده اکران خصوصی می‌شود تا راجع به آن صحبت کرده و نظرشان را بگویند.
نهادهای دولتی، هیچ گونه حمایتی از این فلیم نداشتند
ابرهیم‌وند با بیان اینکه سرمایه‌گذاری این کار توسط بخش خصوصی انجام شده‌است، اظهار کرد: نهادهای دولتی، هیچ‌گونه حمایت مادی یا معنوی از این کار نداشتند.
وی اعلام کرد: کوچک‌ترین چیزی که من انتظار داشتم همکاری در دادن راش‌های اصلی فیلم به ما بود، در حالی که راش‌های اصلی فاجعه منا را حج و زیارت، بعثه رهبر معظم انقلاب، بخش آرشیو و شبکه خبر سازمان صدا و سیما و... دارند ولی حتی این همکاری را هم با ما نکردند.
کارگردان فیلم سینمایی «24 سپتامبر» با بیان اینکه این فیلم، فیلم حساسی است که نمی‌خواستیم  به سادگی اکران شود، ادامه داد: شرایط اکران خیلی مهم است؛ فیلم‌های دیگری هم در نوبت اکران بودند که به همین جهت نتوانستیم فیلم را در سالگرد فاجعه منا، اکران کنیم.
اکران فیلم «24 سپتامبر» در خارج از کشور
وی افزود: تمام‌نشدن کارهای پس از تولید این فیلم، علت دیگری بود که نتوانستیم تاکنون کار را نهایی کنیم، کارهای آهنگسازی وصداگذاری‌اش در حال انجام است و طی روزهای آینده، فیلم نهایی می‌شود.
ابراهیم‌وند با عنوان این مطلب که آهنگ‌سازی فیلم توسط بابک زرین انجام می‌شود و سالار عقیلی خواننده آن است، از اکران این فیلم در ایران و هم چنین خارج از کشور خبر داد.
captcha