برگزاری دوره مجازی تربیت بانوان مبلغ در عراق
کد خبر: 3536642
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

برگزاری دوره مجازی تربیت بانوان مبلغ در عراق

گروه بین‌الملل: هم‌زمان با حلول ماه محرم، مؤسسه آموزش از راه دور مطالعات حوزوی «میراث انبیاء(ع)» وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی آستان مقدس حضرت عباس(ع)، دوره مجازی تربیت بانوان مبلغ را برگزار می‌کند.

برگزاری دوره الکترونیکی تربیت بانوان مبلغ در عراق
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از شبکه جهانی الکفیل، این دوره با عنوان «منبر زینبی؛ از جهت ادبیات و ساختار» در حال برگزاری است که هر شرکت‌کننده می‌تواند با شنیدن مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها با موضوع دین که در کانال مؤسسه بر سایت یوتیوب قرار دارد، در مسابقات نهایی شرکت کند.
بنابراین گزارش، این دوره مختص کسانی است که اهمیت ویژه‌ای به تبلیغ دین در مراسم عزاداری دارند. این دوره به بانوان کمک می‌کند که در این زمینه پیشرفت کنند و از فضای محدود فکری به فضای گسترده‌تر و جامع‌تری منتقل شوند که این امر از طریق ارائه دیدگاه‌ها و تفکرات روز در طرح مسئله جاویدان حسینی و ابعاد آن با راه‌‌ها و روش‌های آسان و قابل درک و نزدیک به واقعیت صورت می‌گیرد.
در این راستا، محورهای این دوره شامل: مطالعاتی در فقه، مطالعاتی در اخلاق، مطالعاتی در عقاید، نگاهی به زندگینامه‌ ائمه اطهار(ع) و سخنرانی‌هایی در رابطه با منبر از نظر تاریخی، موضوعی و نحوه ارائه است.
این دوره که با استقبال زیاد بانوان مواجه بوده است، تا دهم ماه محرم تمدید شد.
لازم به ذکر است، در پایان دوره، اداره مسابقات مؤسسه آموزش از راه دور مطالعات حوزوی «میراث انبیاء»، جوائزی برای شرکت‌کنندگان اختصاص داده است و همچنین جوایز ویژه‌ای را به 10 نفر اول مسابقه این دوره اهدا خواهد کرد.
captcha