برپایی مراسم ترحیم استاد محمدتقی مروت با حضور وزیر ارشاد + صوت و عکس
کد خبر: 3543299
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

برپایی مراسم ترحیم استاد محمدتقی مروت با حضور وزیر ارشاد + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: مراسم ترحیم استادالاساتید محمدتقی مروت، بنیانگذار قرائت صحیح قرآن در ایران بعد از ظهر امروز با حضور سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اساتید و قاریان قرآن برگزار شد.

مراسم ترحیم استاد محمدتقی مروت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد جدید+صوت و عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم ترحیم استاد محمدتقی مروت، بعد از ظهر امروز از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ با حضور سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  و اساتید و قاریان و مسئولان قرآنی کشور در مسجد محمدیه واقع در حوالی میدان حسن آباد تهران برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا پورزرگری، نوربالا، مسعود سیاح‌گرجی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند. همچنین سیاح گرجی، دقایقی، اشعار خود را که در وصف استاد محمدتقی مروت سروده بود خواند و مورد استقبال حاضرین در جلسه قرار گرفت. در پایان نیز حجت الاسلام لطفعلی به سخنرانی درباره جایگاه قرآن کریم و قاری قرآن پرداخت.

یادآور می‌شود، استاد قرآنی محمدتقی مروت ۲۱ مهرماه مصادف با شب عاشورای حسینی در سن ۷۲ سالگی در تورنتو کانادا درگذشت و پیکرش هشتم آبان ماه پس از مراسم تشییع با حضور پرشور شاگردان و قرآنیان در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده شد.

در ادامه تلاوت محمدرضا پورزرگری و شعرخوانی مسعود سیاح گرجی ارائه می‌شود.

محمدرضا پورزرگری

کد
دریافت

مسعود سیاح گرجی

کد
دریافت

مطالب مرتبط
captcha