بازدید همسر سفیر سوئیس از بوستان قرآن قطر
کد خبر: 3566575
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

بازدید همسر سفیر سوئیس از بوستان قرآن قطر

گروه بین‌الملل: همسر سفیر سوئیس از قسمت‌های مختلف بوستان قرآن قطر در دوحه که شامل گلخانه، آزمایشگاه، بانک بذر و دانه‌های گیاهی و مرکز گیاهان است، بازدید کرد.

بازدید همسر سفیر سوئیس از بوستان قرآن قطر
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی العرب، امبر تیووس، همسر سفیر سوئیس در قطر، از نمایشگاه موقت گیاهان و اصطلاحات قرآن کریم و احادیث شریف نبوی که شامل عکس، مدل‌های زنده از گیاهان سبز و تعدادی از ابزارهای سنتی و باستانی کشاورزی ساخته شده از گیاه که در قرآن کریم و احادیث شریف نبوی به آن‌ها اشاره شده است، بازدید کرد.
فاطمه صالح خلیفی، مدیر بوستان قرآن دوحه با همراهی همسر سفیر سوئیس در این بازدید گفت: تلاش می‌کنیم که جامعه را درباره گیاهان و درختانی که در قرآن ذکر شده، آشنا کنیم و از طریق فعالیت‌های مختلف توانستیم زندگی گیاهی را که در دین اسلام به آن توصیه شده و مربوط به امور کشت و باغداری است، احیاء کنیم و خرسندیم که واکنش‌های مثبتی از سوی مردم و جامعه دریافت کردیم.
تیووز در لحظات پایانی بازدید از بوستان قرآن دوحه گفت: من افتخار می‌کنم که فرصتی مهیا شد تا از نزدیک با گیاهانی که در قرآن ذکر شده و برای سلامتی ما بسیار مفید است، آشنا شوم. برخی از این گیاهان و سبزیجات را در غذای روزانه‌ام استفاده می‌کنم. امیدوارم بتوانم مردم زیادی را برای سفر به دوحه و بازدید از این جاذبه دیدنی تشویق کنم.
لازم به ذکر است، بوستان قرآن دوحه زیرمجموعه مؤسسه تربیت، علوم و توسعه جامعه قطر است که با هدف ترویج پیوستن جامعه به امور زراعی و باغبانی و با تأکید بر حمایت از حفظ مداوم محیط زیست تأسیس شده است.

بازدید همسر سفیر سوئیس از باغ قرآنی میزبان قطر+عکس
captcha